• _Sommarbrud_

Tips...

Jag och sambon kan inte riktigt enas om vad vi ska åka i till festlokalen..

Jag skulle egentligen vilja åka en rosa Cadillac å han vill åka en Hummer..

Sen kom jag med förslaget att man kanske kunde åka häst å vagn..Det e ju lite mysigt.. Men näe,då passade inte det..*suck*

Vad har ni eller andra som ni känner åkt?
    Skulle vilja ha tips på massor av grejer man kan åka,så vi kan enas om nåt..
    Sträckan är ca 5 km..

• Svar på tråden Tips...
  • CJW

Vi kan inte heller enas om vad vi ska åka. Min blivande man vill åka i en vit limousine. Jag kan tänka mig att åka i en sportbil av något slag.
    Problemet är bara att det är ca 4 mil mellan kyrkan, på motervägen, om jag vill helst inte förstöra hela frisyren, samt att det är ganska dyrt att åka långt.

det finns ju massa alternativ, jämför priserna så kanske den ena ger med sig efter ett tag ;)

• Meddelande borttaget
  • Vintersaga

Vad säg om en veteranbil av något slag, sådan finn ju med cupé också. Kan bli väldigt ståtligt!

• Vintersaga

Ursäkta den slarviga stavningen! Så här ska det vara förståss: Vad sägs om en veteranbil, sådana finns ju i cupé också.

• _Sommarbrud_

skåning2:

Tack för tipset!

• _Sommarbrud_

Vintersaga:

Ingen fara med stavningen!
    Tack för tipset...

• PetraM

Min och fästmannens dröm är att få åka hummer från kyrkan, men vi får inte tag i någon...*snyft*
    Så vi åker nog helikopter från kyrkan. Det är ju kul om man inte gjort det så ofta! (Men inte kul för mig som gifter mig med en helikopterpilot, men men*ler*)
    Lycka till.

• _Sommarbrud_

PetraM:

Tack tack..

Svar på tråden Tips...