• Kärlek6

Er erfarenhet

Hej!

Jag ska konfonterera en kille som jag har träffat för ett halvt år sen! Men efteråt har jag insett att ngn som inte stämmer med honom.. Själv visste jag inte om han är ärlig eller inte men tur att jag hade tillgång att ta reda på om hans privatliv. Det visade sig att en del som inte stämmer vad han har sagt till mig..
    Nu ska jag konfonterera att träffa honom på sitt arbetsplats (Han äger företag) eller på hans hem ( han sade att han bor hos sina föräldrar)med fyra ögon så att han ska veta att jag vet nu om hans privatliv...
    Vad jag vill av Er är om Ni har samma ungefärlig erfarenhet! Berätta hur det har gått fram till????

//Kärlek6

• Svar på tråden Er erfarenhet
  • Cassiopeja

Om han ljuger för dig så är han antagligen inte så särskilt seriös med dig! Glöm och gå vidare, du gör bara dig själv illa!!

• Kärlek6

Tack för omtanken men jag måste göra det för min egen skull!.. Att jag "kan också lura honom" för han vet ingenting att jag vet mer än vad han tror...
    Hans företag äger hans pappa också...

Vad jag vill bara höra av Er om ni har samma erfarenhet... Bara det...

• Leone

Om du har bestamt dig for att konfrontera honom, var valdigt klar over vad det ar du vill saga innan - sa att du inte bara gar dit och hoppas pa det basta.

Har han ljugit for dig innan kan han mycket val forsoka ljuga eller bortforklara nar du konfronterar honom ocksa, sa ge dig inte om hans forklaringar inte kanns akta. Tank igenom scenariot innan: vad sager du nar du forst gar dit, vad sager han da (du far gissa forstas, men det kan vara bra att tanka ut ett par alternativ), vad svarar du pa det?
    Och sa vidare. Som att du ser for dig sjalv hur det kommer att ga.

Men var medveten om att det kanske inte blir en harligt forlosande dag dar du mar jattebra efterat. Det *kan* ocksa bli du som mar samre efterat, sa det ar bara du som vet om det ar vart det.

• Kärlek6

Till Leone!

Tack för din synpunkt! Ja har redan tänkt på det då!

Vill bara tala om att jag har redan konfonterat honom klart.. Oj han fick en världens chock när han såg mig.. Han inte visste hur han skulle hantera med mig när han såg mig.. Men vi har suttit och pratat..Han grät mkt och skakade mkt samt var mkt livrädd vad jag skulle göra mer än vad jag har gjort... Oj vad han grät mkt...

Efteråt nämnde han att han kunde inte tänkt klart efter vad det som har hänt när han såg mig... Själv var jag väldigt lugn som en lamm...
    Men däremot har jag naturligtvis gråtit när jag kom hem för det var verkligen sorgligt att det blev så här...Eftersom han hade ingen känslor för mig och jag sade att jag förstår eftersom det var inte konstigt att jag vill inte öppna mina känslor och att öppna mig mer för honom när han var inte ärlig...Allstå oärligheten, lögn m.m har förstört hans känslor för mig...Han blev tyst...

// Kärlek6

• CyberPet

Det var strongt gjort. Kanske lär han sig en läxa för framtiden att ärlighet varar längst. Du mår säkert bra också över att ha rensat luften, även om du såklart sörjer att han inte var den han utgav sig för att vara.

Petra

• Kärlek6

Tack!

Glömde att tillägga att säga - Han har sagt att han vill gärna ha mig som vän... Har frågat honom varför vill han det - men fick inget bra svar men jag kan förstå att han skakade mkt och inte kunde tänka klart Men vi ska prata mer om det när det blir lugnare.

Jag som vet att han är skild - men fick veta för jag besökte hans arbetsplats då fanns hans föräldrar där.. De frågade honom om jag kunde komma in men han sade NEJ till dem och tog mig istället ut för han var rädd att föräldrarna skulle få veta för de inte visste att han har skilt sig.. Va sade jag...har oxå ställt frågan varför får de inte veta.. men han inte kunde tänka sig klart...Ska veta mer sen som nämnt....

Till CyberPet - jag har ändå en känsla av att han har ändå känslor för mig men han har så rörigt med sitt liv och blanda med sina känslor...

//Kärlek6

Svar på tråden Er erfarenhet