• culpepper

Hotell i stockholm för bröllopsnatt

Sitter och försöker hitta ett bra hotell i stockholm som har bröllopssvit med jacuzzi men som inte kostar över 2.500 kr.

Någon som har något förslag?
    Dagen efter ska vi ut till arlanda så hotellet för gärna ligga från city/norrort och ut mot arlanda...

Jag har sökt i över en vecka nu förgäves!

• Svar på tråden Hotell i stockholm för bröllopsnatt
  • Bebbsen05

Rival är otroligt vackert!
    Deras svit tror jag kostar ca 3000kr, men värt det!!

• rädisan

Ariadnne, ska vi bo på. Suite med bastu med fönster men vet ej om dom har jacuzzi. Ligger i värtahamnen. Vi bodde där i sommras och det var jätte mysigt- 16:e våningen. Ska bo där på vår bröllopsnatt, på nyårsafton. Dom skulle ha 2000:- plus ca 300 för en korg med dricka, frukt m.m. Dom lovade tom att sprida ut ca 10 röda rosor på sängen.

• bluecat

Sas Radisson Arlandia ligger ju lägligt till isåfall
    Och jag tror att de har ett speciellt bröllopspaket om jag inte missminner mig...jättemysig svit och fantastisk frukost på sängen dagen efter

• Sessie

Vi bodde på Hotell Diplomat... de har ett "bröllopspaket" där man får vickning när man kommer på natten, enliten present och ett stoort mysigt rum med sen utcheckning.

• culpepper

någon som bott på arlandia hotell?

• Bonnie

Alltså Rival är nog inte så billigt som 3000, när vi skulle boka svit där i somras så sa de att bröllopssvit kostar 5900 och man får komma tillbaka på samma datum året efter också, men vi skippade det och bokade ett exekutive-svit för 1800 istället och där fanns det bubbelkar o annat mys ändå.

• _koko_

Hilton (Scandic Crown) i Väsby då? Har aldrig bott där och vet inte vad det kostar, men jag har varit på bal där och det var himla tjusigt. :)

Och det ligger ju precis vid e4an, en kvart från arlanda.

• culpepper

Bonnie

var det på rival som du bokade det rummet?

Svar på tråden Hotell i stockholm för bröllopsnatt