• ProudWoman

    glad och förvirrad

    vilken situation man hamnat i. Träffat fantastisk kille, råkade hamna i säng första dejten, ingen av oss vet ens om vi vill ha nåt förhållande, jag vet bara att jag blir glad varje gång jag får höra hans röst och varje gång jag får sms, men vet inte vad jag känner. Om hans "känslor" vet jag bara att han är attraherad av mig och tycker jag är rolig och får honom att skratta...
    ska ses igen ikväll och vet inte alls hur det kommer bli. Nervös så klart, för han är verkligen supertrevlig, men jag vågar inte knappt ens tänka tanken förhållande, för då spricker väl lyckoballongen och fjärilarna rymmer...

    Virrig och konstig just nu, jag? Nä?

  • Svar på tråden glad och förvirrad
  • Ellte

    Skoj för dig!..att vara kär ÄR förvirrande och underbart! ;) Jag tror du gör rätt i att inte tänka "förhållande" genast... Ha lite skoj och se vart det leder... Om jag inte minns fel är du ganska nyseparerad och jag tror aldrig det är nån höjdare att gå direkt in i nåt nytt :) Hitta dig själv emellan...kanske med lite hjälp av den nya "dejten" ;)

  • ProudWoman

    Ellte: Jo då jag är nyseparerad sen lite mer än 2 månader... jag försöker at det lugnt men de där fjärilarna är himla envetna för han är så himla fin och snäll, och jag har som aldrig dejtat en snäll kille förut, så det är helt nytt och jättemysigt, men jag tar det som det kommer, och ser om det leder till nåt (om inte annat har man alltid en bra vän och kk)

  • ProudWoman

    suck är om möjligt mer förvirrad nu... han var
    här i lite mer än 2 timmar och jag vet inget
    alls just nu. Han var tvungen att fara och
    hjälpa en kompis som hade struligt. Men fan
    alltså, jag vill inte gilla honom, för jag är
    ganska säker på att han just nu iaf inte är
    intresserad på något djupare plan. Fan Fan fan,
    men ändå, vi har trevligt ihop och kan prata om
    allt och han är så himla good in bed, så jag kan
    tänka mig att gå och ha den här jäkla
    situationen där jag är intresserad och han
    kanske inte är det bara för sexet. Gaaaaah!!!!
    Jag är så dum, varför utsätter jag mig själv för
    sånt här för. Om det ändå fanns någon
    mirakellösning för att få folk att falla för en.

  • ProudWoman

    hur tusan märker man om någon är intresserad? Jag ska iaf inte ringa utan tänker vara löjlig och vänta på att han ska ringa, för då vet jag ju iaf lite om han är intresserad beroende på hur länge det dröjer innan han hör av sig.
    (nämnde jag att jag är patetisk)

  • ProudWoman

    skit samma, fy va jag är löjlig, jag får väl ta det som det kommer, men man kan ju alltid spela lite och låtsas vara mindre intresserad än man är, har iaf märkt att den taktiken har funkat på karlar fört, att när man inte är intresserad då blir dom det

Svar på tråden glad och förvirrad