November 2006 - tidigt ute..?
Är det bara jag som planerar låååångt i förväg? Preliminära datumet är änsålänge 11/11 2006.
Tycker att BT är helt suveränt för att få tips och idéer, sådana kan man inte få för mycket utav :)
Är det bara jag som planerar låååångt i förväg? Preliminära datumet är änsålänge 11/11 2006.
Tycker att BT är helt suveränt för att få tips och idéer, sådana kan man inte få för mycket utav :)
jag är också tidigt ute! vårt bröllop kommer nog att bli sensommaren /hösten 2006.
Är inne på samma som ovanstående men vi har börjat diskutera våren 2007 också så man vet aldrig...
Planera tycker jag man kan, men att boka tycker jag är för tidigt att boka. Det kan ställa till det, mycket hinner hända med företag under så lång tid. Då måste ni börja om och måste göra saker två gånger. Vi började boka i februari (och gifte oss i november i år) och det tyckte samtliga företag var långt innan, de höjde ögonbrynen och utbrast: Oj, ni är ute i god tid . Se bara till att ha bokat kyrka, så tar ni resten lite närmare.
W2Bsoon - numera gift: nä någon bokning av något har det inte varit på tal om hos oss. om ett år eller så blir det mer aktuellt. Har hållt mig här inne i nästan ett år nu, vi förlovade oss ibörjan på året! det är bara lite svårt att slita sig härifrån..
Jag planerar oxå redan nu...
Vi förlovade oss i oktober iår. Men han vill gärna fria "på riktigt", alltså överraska mig...
Han vill vänta ett tag till medans jag nog gärna gift mig imorgon hahaha...
Så slutet av 2006 eller våren 2007 blir det nog här
/Hanna
De tycker jag inte att du e.. Det är kul att planera.
Själv är det dags för mig den 7/10-2006 och det är ett måste för oss att bestämma tidigt då det finns ekonomi å planera..
Men väldigt kul att se att andra också är ute tidigt :)
Vi planerar att gift oss i juli 2006 & vi har preliminärbokat kyrka. Inte förrän i januari 2006 (om ett år) ska vi ringa & boka definitivt, men det känns tryggt att veta att vi får den kyrka vi vill ha det datumet vi vill=)
Anars har vi inget planerat.. förutom att vi måste spara mycket pengar vilket inte är det lättaste, men allt går om man bara vill=)
Marie
Här har ni en som faktiskt bokar också! Vi gifter oss kl 15.00 den 19/8 2006. Hittills har jag bokat festlokal, coverband, frisör, solister till vigseln. Dessutom har jag pratat med min mamma som ska sy brudklänningen så det är klart, kollat av med kyrkan så det inte var bokat (för nån månad sen, ska ringa och boka nu i dagarna), bestämt fotograf, börjat kolla upp olika cateringfirmor och andra mat-alternativ, bestämt färgtema för bröllopet, har ganska klart för mig hur klänning, brudbukett och frisyr ska se ut... Jag tror jag kommer att utvecklas till en äkta Bridezilla *asg* Men det är ju så himla rooooooligt!!!
JA, när det gäller lokal, så bör mna vara ganska tidigt ute.
Om det är ett populärt ställe så kan det fort bli uppbokat!
nu har vi även bokat catering & lokal:) när det gäller catering så hade de redan flera bokningar sommaren 2006 så de tyckte att jag var ute i alldeles lagom tid:) även de som har festlokalen tyckte det var bra att vara ute i god tid:)
Marie