• myself

Limo eller annan bil sökes i sthlm i maj?

Vi vill ha transfer från sundbyberg till drottningholm i maj i limo eller ngn äldre fin bil. Men hua vad dyrt det är. Har fått prisuppgifter runt 3-4000. Finns det ngn som kanske känner ngn som har en fin bil som skulle vilja tjäna en extra slant eller vet ett billigare alternativ och kan rekommendera det?

• Svar på tråden Limo eller annan bil sökes i sthlm i maj?
  • Meddelande borttaget
  • JNY

har ni kollat med Odenplans specialbils uthyrning? Jag har dock ingen aning om priser då jag bara sett annonsen men ni kanske kan ringa och kolla?
    08-326682

• Lena L

Hej!
    Vi gifte oss i September i år på Drottningholms slottskyrka. Helt underbart ljuvlig dag!!! Slottskyrkan är underbar och Birgitta (vaktmästaren) är enormt hjälpsam och duktig!!
    Vi använde oss av BelAir limousine som du finner i telekatalogen. Dom tog från 1000kr per påbörjad timma... den större limmon som vi använde oss av kostade 1.500kr per timma (vi hade den i 2 timmar)
    Chauffören var duktig och det var ren lyx att åka i bilen. Kan inte skriva websidan eftersom filtret tar inlägget då, men du skriver Belair punkt se.

Lycka till på er dag... kom ihåg att parken är helt ljuvlig att fota i... vi hade en kanondag där!!

• Meddelande borttaget
  • calle25

skriv eran mail adress så kan jag tipsa dig

Svar på tråden Limo eller annan bil sökes i sthlm i maj?