Transport från kyrkan
Var helt bombsäker på att jag kunde få tag på häst och vagn som transport från kyrkan. Nu gick det åt pipsvängen och jag vet inte vad jag vill ha istället. Någon som har bra tips?
Var helt bombsäker på att jag kunde få tag på häst och vagn som transport från kyrkan. Nu gick det åt pipsvängen och jag vet inte vad jag vill ha istället. Någon som har bra tips?
Varfor gick det at pipsvangen? Jag ville ju ocksa ha hast och vagn. Kunde du inte hitta nagon i Halmstadtrakten?
Vi ska ha häst och vagn..
Kolla med nån som har veteranbil kanske??
Nikita, Ar det i Halmstad ni har ordnat hast och vagn? Hur i sa fall?
Sorry, det är i Sundsvall...men vi gick ut i ett lokalt radioprogram där man kunde söka efter saker och fick 3 napp direkt...
(Har bytt signatur...från fd Anna Röd)
Den person jag hade fått telefonnummer till kunde inte och igår visste jag ingen annan. Nu kanske det har löst sig, som tur är. Har fått nys om en annan person som kör häst och vagn tex vid luciatåg osv. Ska testa där.... Hoppas.....
Rodtopp, ar det i Halmstad? Skulle du kunna informera om dina kontakter?
Självklart! Väntar bara på ett telefonnummer till personen. Jag återkommer så fort som möjligt.
Tös: Har fortfarande inte fått telefonnumret till den jag ursprungligen skrev om, men har ett annat tips; De som har lantgårdssemester på Norregård i Tönnersjö kör brudekipage. Testa där på tel. 035-43017.
Tick tack!