• Bröllopstokiig

Grand Hotell i Mölle

Är det någon som har erfarenhet eller kommentarer ang. Grand Hotell i Mölle. Jag har kontaktat dem ang. priser etc men inte hört ett pip ifrån dem....

Tackar!

• Svar på tråden Grand Hotell i Mölle
  • Bröllopstokiig

Det enda jag vet att det är väldigt populärt, så det gäller att vara ute i god tid.

• Bröllopstokiig

Kontakta dem igen och säg att du inte har fått svar från förra gången, det brukar få fart på de flesta ställen!

• Bröllopstokiig

Hejsan!
    Vi ska ha vår bröllopsfest på Grand Hotel i sommar. Vi bokade redan i juli förra året för att vara på den säkra sidan. Vår erfarenhet av dom så här långt har varit väldigt positiv. Dom har varit hur trevliga som helst och väldigt tillmötesgående.
    Hör av dig till dom igen, det skulle jag ha gjort. När skall ni gifta er?
    Något finare ställe att ha sin bröllopsfest går nog inte att hitta, enligt min åsikt!! Utsikten slår alla rekord.
    Lycka till!

• Bröllopstokiig

Hej Åsa,

Hur är dom prismässigt? Ordnar dom allt, eller har du möjlighet att själv ordna med blommor etc?
    Vi ska gifta oss i höst och är nog lite väl sent ute - men så är det när man velar fram och tillbaka om var man ska gifta sig...

• Bröllopstokiig

Hej igen!
    En trerätters meny ligger på ca 400:- per kuvert. Sedan kan man köpa ett dryckespaket för 310:- per kuvert. Så kuvertnotan slutar väl på ca. 700:-. Då ingår bordsdekoration, ( som jag tror vi kan vara med och påverka, det har vi inte pratat om ännu)och förstås all service som vi slipper ägna en tanke åt. Jag tycker det är värt priset med tanke på att man slipper allt besvär med dukning och städning och sådant!

• Bröllopstokiig

Var dar pa brollopsfest i somras och det var VALDIGT trevligt! Allt var toppen - service, mat, lokal sa det kan verkligen rekommenderas.

Svar på tråden Grand Hotell i Mölle