flummig tillvaro och komplicerade relationer
alltså, inte för att jag klagar mår hyffsat bra och är glad som sjutton och njuter av tillvaron, men det är mycket på en gång...
haft tenta idag, och har en till på fredag...
Dessutom har jag några olika killar att hålla reda på (komplicerat nej då, strulig singel, ja då) Har just nu 2 som är mest intresanta (där jag har sex med en av dem), M som är hur go som helst och underbar men bor ganska långt bort och allt är så himla komplicerat pga av att han är både äldre och har barn(men har aldrig mött en människa så lik mig
själv, tvillingsjäl), P-E som jag träffar ibland men som inte vet vad han vill och hela tiden ber om ursäkt för det, som om det hjälper när han är velig (karlar) *suck*, och i helgen kommer Robban och
hälsar på och han är också intresserad av mig (måste sluta va så charmig), och han är ju himla go och fin han med... jaja, och ni behöver inte säga jag är jobbig, för jag behövde bara skriva av mig lite... jag vet att jag har en strulig tillvaro... märks det att man är 22 år, och inte vet när man ska sätta stopp nej då men men, samtidigt har jag ju roligare just nu än jag haft på år och dag, och jag har ju inga löften till nån... börjar bara undra om jag beter mig omoraliskt??? Eller inte, jag menar jag har faktiskt rätt att få ha lite kul och vara glad...