Lust att ses?
Nästa träff bokade vi in lördagen den 5:e mars kl 12 på Café Vallgatan.
Nästa träff bokade vi in lördagen den 5:e mars kl 12 på Café Vallgatan.
Det vill jag också hänga med på. Jag kommer inte kunna gå på brudmässan så jag får söka inspiration från annat håll. Vilken tid ska ni dit?
Jag kan när som under dagen. 12 blir fint för mig. Jag ska se om jag får med min tärna. Hon är tyvärr så upptagen jämt så jag har inte träffat henne på ett tag.
Bride2B: Klart du får hänga på!
Jag kommer imorgon. Det var väl kl 12 på Vallgatan? Vi har inte bredband hemma sedan flytten så ring gärna om ni bestämmer något annat.
Är vi bara tre som kommer?
Tack för tipset! Jag behöver ju en sjal till min bara klänning. Har du sett det i en speciell H&M eller tror du alla har? Ibland verkar det som de har lite olika sortiment.
Vi fikade en stund på övervåningen i Kompassen. Sedan gick vi till Panduro och kollade prylar för smycken. Sedan traskade vi till Format för att jag skulle köpa ett kuvert till. Vi fick se Muminlinas jättefina inbjudningskort. Jag glömde givetvis att ta med mitt. Vi bestämde inget nytt tillfälle. Den kanske är dax vi gör det?
Jag ska åka in redan idag och kolla sjalen.
Vad sägs om fika tisdag nästa vecka?
Jag kommer inte kunna gå på tårtprovningen idag tyvärr. Svärmor kommer imorgon så det är en del att stå i ;)
Vilka har tid att fika på tisdag, 15:e? Annars funkar torsdag, 17:e för mig också. Vi tar ju den dag flest kan.
Jag har inte bestämt mig än. Jag brukar träna på onsdagar, men kanske dyker jag upp. Vi brukar ju ha så treligt.
Millemo: Var är det du har beställt underkläderna? Det var någon sida på nätet eller hur?
Den är ju superläcker!!
När var det vi skulle träffas nästa gång?
Jobbigt att folk inte kan förstå och respektera andras saker. Förstår mig inte på dem som måste sno andras grejer. Min cykel försvann i höstas och det kändes jättejobbigt att någon bara tar.
Mitt tärnproblem har också löst sig. Jag kommer inte ha den tärna jag frågade först utan en annan tjejkompis som blev jätteglad när jag frågade. Skönt att ha det avklarat.
Är det ok att komma lite senare den 14:e? Jag kan dyka upp vid 19-tiden, förhoppningsvis tidigare.
Jag kommer inte att komma med idag. Kom hem ganska sent igår och ska hinna med o träna idag o så. Meddela vad ni bestämmer för nästa gång. Jag har en tidning hemma hos mig som jag tar med till nästa träff.
Jag kommer ikväll!