• Carrie

Lust att ses?

Någon som vill fika och snacka bröllop?
    Gärna nån i min ålder (28).

Ha det bra!

• Svar på tråden Lust att ses?
  • TidigtUte

Hej tjejer!

Hur var träffen i lördags? Kom ni fram till något bra eller fler tips o idéer?

• Frank 2 B

Vi fikade en stund på övervåningen i Kompassen. Sedan gick vi till Panduro och kollade prylar för smycken. Sedan traskade vi till Format för att jag skulle köpa ett kuvert till. Vi fick se Muminlinas jättefina inbjudningskort. Jag glömde givetvis att ta med mitt. Vi bestämde inget nytt tillfälle. Den kanske är dax vi gör det?

• muminlina

Jo det var trevligt i lördags :)
    Igår var jag på en liten brud modevisning på Tranberg's, kändes ganska oförberett och jag var inte imponerad.. fick lite tips om frisyrer iaf.

Jo vi kan bestämma ny tid för fika. Förslag?

• Bride2B..

hoppas ni hade kul, sorry att jag inte kunde hänga på jag har legat sjuk ett tag nu :( men nu mår jag lite bättre :)

Hör av er angående den nya tiden..

• Millemo

Jag såg sjalen på HM på avenyn, men det stämmer utbudet är väldigt varierande.. de hängde vid väskorna, ganska långt in i butiken, längst ner på en hylla.. hoppas du hittar - det var ju bra pris - jag tror jag betalade 300 kr :(

• Frank 2 B

Jag ska åka in redan idag och kolla sjalen.
    Vad sägs om fika tisdag nästa vecka?

• muminlina

Jag kan fika nästa tisdag :)

• Millemo

Hej guppien

Jag kan tyvärr inte på tisdagar, då har jag kvällskurs på Handels, men fika ni så kan jag vara med nästa gång, för det lär väl bli fler ggr? ;)

• muminlina

Hej guppien och alla andra :)

Hur blir det med tårtprovningen imorgon? Vem ska gå och vilken tid?

Svar på tråden Lust att ses?