Lust att ses?
Någon som vill fika och snacka bröllop?
Gärna nån i min ålder (28).
Ha det bra!
Någon som vill fika och snacka bröllop?
Gärna nån i min ålder (28).
Ha det bra!
Millemo - hittade en tiara i aftonbladets söndagsbilaga. Den finns på zanslösa zmycken. Funderar på att köpa den... har inte kommit igång med att göra själv än... skjuter bara upp det hela tiden :)
Jo träffen är på coffee dream vid olivedalsgatans hållplats.
Det finns underbara kronor och tiaror att få i blomsterväg om det kan ge någon nån idé!!
Det e verkligen superläckert, funderar på det själv trots att jag sagt att jag inte ska ha nåt sånt...
usch, det finns för mycket att välja mellan... ;)
Jag dyker jäätegärna upp på nästa träff!!!
Mimmi_S
Kul att du vill följa med o fika nästa gång?
Har du några bilder eller någon site man kan titta på sådana tiaror?
Hej tjejer!
Kul att med fika snart. Lovar att jag ska ta med mig lite till nästa gång, om jag kommer ihåg det...
Millemo o muminlina: tar med mig era tidningar oxå.
TidigtUte - kom ni fram till något bra hos Frisören?
Lite ledsen i ögat idag... man blir så besviken när folk inte vet skillnad på mitt och ditt.. har haft inbrott i källare - o är som tur är inte värst drabbade - men det är ändå så irriterande!! Saknas en varmluftspistol o en borrmaskin... Men hos grannen var det värre.. där hade de dessutom hällt upp o ner på alla lådor - och då menar jag alla!! Såg ut som ett bombnedslag...
Millemo - Fy vad tråkigt! Ingen som har sett något så att man skulle kunna få fast de som gjorde det? Tur att det inte var mer personliga grejer de tog iaf.. verktyg kan man ju kanske få nytt på försäkringen? Men väldigt tråkigt iaf såklart
*ger en tröstkram till Millemo* Vi har också haft inbrott i källaren så jag vet hur det är :(
Mmm det är tråkigt - men precis som muminlina säger - inte personliga grejor o det är väl tur det.. så jäkla tråkigt ändå - omständigt...
Fy f*n vad trist! Precis som du säger, det är omständigt...
Japp, nu är det klart med uppsättningen. Ska bara köpa lite löshår, så det blir jättebra!
TidigtUte, har du varit på provuppsättning? vilken frisyr valde du?