• muminlina

Lust att ses?

TidigtUte - desamma :) kul ska det bli!

• muminlina

Tyckte också att det var bra inspiration.

Millemo - jag tänkte försöka knåpa ihop en tiara åt mig. Har du något tips om var man köper material? Och vad är snö halsband?

• muminlina

aha.. hehe.. då vet jag :)

• muminlina

Millemo - Inex har lite pärlor och sånt. Men inte alls lika mycket som panduro. Men det kanske lönar sig att kolla då Inex är billigare än panduro på papper och stämplar och sånt så kanske de är det på pärlor också :)

• muminlina

Har någon av er varit på mässan? Vad tyckte ni isf? Jag och min m2b ska gå på lördagen.

• muminlina

Jo jag ska rapportera. Nu har man ju inte förväntningar alls. Hoppas hitta lite snygga tiaror att kolla på iaf.

Då kanske vi cs där. Vi ska kolla på frisyr modevisningen kl 15:00. Så vi är där runt de tiderna.

• muminlina

Jo, glömde säga att tårt butiken här i Linné ska ha nån liten bröllopsvisning och provsmakning den 9'e 16:00-18:00 (tror det var till 18 eller 20). Bara så ni vet ifall ni har funderingar på tårtan :)

• muminlina

Engelska Tårthuset på Alfhemsgatan

• muminlina

Ja då har jag också varit på mässan. Blev ganska nöjd iaf då jag hört så mycket dåligt om den så hade jag inga höga förväntningar. Men tråkigt att de inte hade några tiaror, eller väldigt få iaf. Jag hade turen att vinna tallrikar i lotteriet så jag är glad :)
    Men så stort var det ju inte, jag kollade mest på frisyrer och blommor. Bra att gå på modevisningen.

Svar på tråden Lust att ses?