Lust att ses?
Hej tjejer!
Jag kan inte på lördag, T´s mamma har kommit hem från Kos så vi ska ner till dom.
Millemo: Kan vi kolla på dom på fredag efter jobbet? Vilken gata var det nu igen?
Hej tjejer!
Jag kan inte på lördag, T´s mamma har kommit hem från Kos så vi ska ner till dom.
Millemo: Kan vi kolla på dom på fredag efter jobbet? Vilken gata var det nu igen?
Millemo: Kan vi kolla på halsbanden någon annan dag? Jag har fått förhinder idag.
Hoppas ni får trevligt imorgon, synd att jag missar det.
Trevlig helg!
Hej tjejer!
Hur var träffen i lördags? Kom ni fram till något bra eller fler tips o idéer?
Hej tjejer!
När ska vi ses???? Skulle vara roligt om vi tar en dag snart...
Hej!
Kan inte heller, varken idag eller på torsdag. Ska vi ta någon annan dag kanske....?
Nästa onsdag hade passat mig bäst....
Nästa onsdag, Condecco 18.00. Jag kan...
Mimmi S o atredot: Kommer ni med på fika imorgon? Hade varit jättekul!
Jag kan iaf. Ska bli görkul. Har fixat lite sen sist....
Ska vi ses utanför 18.00 på Condeco, Avenyn eller?
Hej tjejer!
Kul att med fika snart. Lovar att jag ska ta med mig lite till nästa gång, om jag kommer ihåg det...
Millemo o muminlina: tar med mig era tidningar oxå.
Fy f*n vad trist! Precis som du säger, det är omständigt...
Japp, nu är det klart med uppsättningen. Ska bara köpa lite löshår, så det blir jättebra!
Muminlina: Numret du fick av mig ang fotografen, strunta i det! Han tar inga uppdrag just nu.
Bride2b: Blir en halvuppsättning, hon visade lite snabbt hur det skulle bli, kanon!!! Ska köpa lite löshår oxå.
Mimmis: Välkommen, kul med fler brudar
Hej tjejer!
14/4 18.00 är fortfarande spikat va? Hur många är det som kommer?
Jag kan tyvärr inte komma imon. Ska kolla på ringarna då och kan tyvärr inte ändra den tiden.
Millemo o Muminlina: Jag tar med mig era tidningar nästa gång vi träffas.
Bride2B: Jättefina inbj.kort och jättefin uppsättning!!!
Vi skickade våra inbj.kort igår.... Spännande....!
Ses den 25:e då eller? Nu på måndag?
Måndag 25: april antar jag att ni menar va?Jag är på! Vilka mer?
Förlåt förlåt!!!!! Har legat helt däckad. Första dagen på jobbet idag. Ingen ny träff snart....har ju missat de senaste juh...