• Millemo

Lust att ses?

Fikar vi på onsdag eller inte?

• Millemo

Vad kul att det var fler som hittade tråden!! Välkomna!

Vi ses utanför vid sex, det brukar inte vara så mycket folk utanför Condeco där, så jag tror ni kommer att se oss!

• Millemo

Fika imorgon 18,00 Condeco Avenyn:

Millemo
    TidigtUte
    Muminlina
    Chandra27

Fler?

• Millemo

uniwear

h tt p://ww w.uniwe ar.se/d efau lt.asp?d ire ct=li& pid=344 -

Ta bort mellanslagen - detta är den jag har köpt - fast den är ännu snyggare i verkligheten!!

• Millemo

14 april vid sex, någonstnas i Linne - typ Olivadalsgatans hållplats.

Jag har hittat en fin smyckesida.
    www cristaria com

Klicka på halsband i menyn till vänster, femte halsbandet: Grönt långt pärlrep - ett sådant är det jag tänkt pärla. Om jag lyckas...

Hur går det för muminlina med tiaran?

• Millemo

Mimmi_S
    Kul att du vill följa med o fika nästa gång?

Har du några bilder eller någon site man kan titta på sådana tiaror?

• Millemo

TidigtUte - kom ni fram till något bra hos Frisören?

Lite ledsen i ögat idag... man blir så besviken när folk inte vet skillnad på mitt och ditt.. har haft inbrott i källare - o är som tur är inte värst drabbade - men det är ändå så irriterande!! Saknas en varmluftspistol o en borrmaskin... Men hos grannen var det värre.. där hade de dessutom hällt upp o ner på alla lådor - och då menar jag alla!! Såg ut som ett bombnedslag...

• Millemo

Mmm det är tråkigt - men precis som muminlina säger - inte personliga grejor o det är väl tur det.. så jäkla tråkigt ändå - omständigt...

• Millemo

Hur hittar jag? Bussen till Olivedalsgatans hållplats - och sedan? Vad hette stället?

Om ni ändrar er imorgon på dagen och ställer in fikat - så vore jag jätte tacksam om ni smsade mig - tror ni har numret. Tack!

• Millemo

Jag ska försöka hitta!! Annars ringer jag.

Mimmi kul att du oxå följer med! Ses ikväll!!

• Millemo

Vad säger Ni tjejer? Vill Ni fika snart igen?

Jag har pysslat ihop en ring nu iallafall, ska bli ett set på armband, halsband, ring och örhängen. Fast det blev inte sötvattenspärlor, utan helt vanligt plast-pärlemo-pärlor (tror jag det är) priset medger inte riktigt att de är äkta.. ;) ;)

Jag gör allt istället för att tentaplugga...

• Millemo

25:e tycker jag blir alldeles utmärkt!Får man lön oxå :)

Vart ska vi fika denna gången? Någon förslag?

• Millemo

Bride 2B.. Jättefin frisyr!!! Hur läcker som helst!!!!! Läckra kort du/ni hade tagit oxå!

• Millemo

Jag är på!!
    Cappuchino månd 25 april kl 18,00.

• Millemo

TidigtUte - vi saknade dig?

• Millemo

Ja, det var väldigt trevligt - hoppas vi blir fler nästa gång = mer fnitter ;) ;)

Svar på tråden Lust att ses?