• juliana

Hur åker ni från kyrkan Umeåbrudar?

Hur ska ni ta er från kyrkan till festlokalen? Jag är lite sugen på häst och vagn, men vet inte ens om någon erbjuder det i Umeå. Vilka företag hyr ut fina bilar och vad kostar det? Vi har så kort mellan kyrka (Helena Elisabeth) och festlokal (Scharinska) så vi kommer inte att ordna något för gästerna.

• Svar på tråden Hur åker ni från kyrkan Umeåbrudar?
  • Wih

Det finns ett företag som heter Lapcab som hyr ut limousiner, tror inte att de är så farligt dyra heller!

Själva ska vi anlita vår Gösta (vi ska ju vara på Göstas Loge) som har en t-ford att skjutsa brudpar i.

• Wih

Stöcke

Kollade lite på deras priser nu när du ändå la in länken: man kan ju undra varför bröllop alltid kostar 1000, oavsett hur långt det är? Bjuder de på Dom Perignon eller? ;)

• juliana

Wih: Ha ha, bra fundering. De kanske kör runt lika länge med alla. Så vi som bara ska åka typ 1 km kör de runt runt i cirklar så länge som det hade tagit att åka ut till tex Stöcke. ;)

Hm.. 1000 kr för den sträckan. Nä nu blev jag lite snål kände jag.

• Stöcke

Tänkte inte på det........
    Nej nog tror jag att priset helt beror på hur långt och länge man skall åka. Är inte priset per timme? Borde ju isåfall bli mindre om man inte ska så långt.
    Maila dem och fråga.

• Cinnamon

Lapcab har höjt priset lite. 1500 vill de ha för resan från fotografen till kyrkan och sen till festlokalen.

Svar på tråden Hur åker ni från kyrkan Umeåbrudar?