Herbalife! yeah-baby!
jag har bestämt mig! jag ska minska i vikt med 13kilo över 2manader ( kanske 3). Imorgon börjar jag! är det ngn mer som vill börja med mig isf kann vi peppa varandra som tusan... jag maste skärpa mig nu!....
(tänk bikini...)
jag har bestämt mig! jag ska minska i vikt med 13kilo över 2manader ( kanske 3). Imorgon börjar jag! är det ngn mer som vill börja med mig isf kann vi peppa varandra som tusan... jag maste skärpa mig nu!....
(tänk bikini...)
You go girl! Bra beslut. Håller själv på med Herbalife och det är det bästa jag någonsin gjort!
Vad är Herbalife? Vad går det ut på? Bättre än popcorn ? *fniss* Jag behöver oxå gå ner. Snabbt.
Får "dåliga vibbar" av den här tråden, intressant att vallmoannah först startar en tråd om att hon hjälper folk att komma iform till bröllopet och sen är första med att ivrigt heja för herbalife i den här tråden.....
Kanske är jag synisk o långsökt men kan inte låta bli att reagera
håller med Belona!
Belona känner du till det hela? Någon form av pyramid eller? Nu måste jag ut och surfa för att kolla vad det är...
Herbalife är ett företag som via "konsulter" eller vad man ska kalla det säljer måltidsersättningar i form av pulverdrycker och shaker bl a, och precis som alla andra som gör detsamma så menar de att just _deras_ produkt fungerar och är nyttig till skillnad från alla andra pulvervarianter.
Hemligheten är ingen hemlighet: Mindre energi in än ut = viktnedgång. Oberoende av om man använder sig av Herbalife eller vanlig mat eller andra pulver eller bara träning osv.
OK, nu har jag hittat och läst vad jag behövde veta. Fortsätter att köra med frukt, grönsaker och hjärnan påslagen.
Förhoppningsvis inte med enbart grönsaker och frukt, för då slår hjärnan snart av sig igen
Nej inte så menade jag men mycket sånt! Hittade en jättebra sida där man kan läsa lite om Herbalife på webben faktiskt... halso.info
mullig!
kör du South beach diet eller Herbalife?
ser dig inne på South beach diet tråden också.
om du är 162cm och tror att du väger 62kg är du inte överviktig.
du har en normalvikt enligt bmi.
Förstår inte vissa som är normalvitiga och vill ner, jag skulle vara överlycklig om jag vägde 62kg,
jag är 165cm och väger över 90kg.
jag slutade med herbalife samma dag som jag skrev denna traden för att jag kom fram till att det bara va en bluff och drinkarna smakar piss och det är en helvetes massa tabltter hela tiden...det blev för kompliserat för mig...south beach e d som gäller juz nu...lol
mullig!
ok då vet jag
Vilken miss då eller inte?
Jag har precis börjat med Herbalife. Tycker att det går ganska bra.Är dyrt ok och massa piller,men godare än naturdiet. Alla människor passar inte för samma viktminskningsdieter. Vi är olika. Ämnesomsättningen är inte samma hos alla t.e.x. och annat spelar också in.
Så länge man mår bra på en diet så är det ok. Man ska INTE må dåligt.Då blir allt fel och man kanske tröstäter och då går man inte ner.Banta men se till att du mår bra annars sluta. Jag har en jättebra "coach" på herbalife.Och min mamma gick ner i vikt,min f.d. svärmor, min nuvarande svärmor och svärfar så jag gör också ett försök.Få se om det funkar för mig.
Vad är det för fel på att köpa av konsulenter? Ingen som säger något om man köper´tex. Nutrilett på Ica. Jag har personligen druckit Herbalifes näringsdryck och tycker den var den godaste jag provat. Tabletterna är vitaminer och mineraler som inte finns i pulvret som man måste få i sig. Dom här måltiderna är säkert betydligt bättre än vad många stoppar i sig när de ska gå ner i vikt. Däremot ska man vara noga med att se vad det finns för ingredienser osv. iofs så är man ju oftast inte det med den vanliga maten heller. Den innehåller ofta tex. Maltodextrin, socker osv.
Jag slutade med Herbalife för jag hittade ett billigare och bättre alternativ, men jag tycker absolut att det är ett bra sätt om man vill gå ner i vikt.
Många har problem med att konsulenten tjänar pengar på att man handlar (undra om det är typiskt svenskt?), men det är alltid någon som tjänar på det man köper.
Jag har provat Herbalife ett tag nu och för mig funkar det bra. Dryckerna är helt ok. Visst är det piller men det är inte värren än att ta vanliga vitaminer. Nackdelen är priset men det kan det vara värt.Jag trivs med det. Tar shake två gånger om dagen.På vardagar till frukost och middag.Äter vanlig lunch.På helgerna tar jag det till frukost och lunch och äter middag med familjen.Röra på sig också, men det räcker med promenader.
men grejen med herbalife är väl att det känns lite sekt-aktigt. folk går runt med stora knappar som säger att de gått ner i vikt - kan man inte lika gärna vara fet som att gå runt med en skylt som säger att man varit tjock? nä, men lite sådär känns det...