• mrs tate to be

hallå Mrs Brewitz....ang limo

Hejsan Mrs Brewitz...
    Du skrev tidigare i ett inlägg som jag hade om att ni skulle anlita Bel Air Limo. och jag ville bara höra nu hur de var...höll de tiden, fina och rena inuti, bra förare...och så vidare....Tack på förhand EVA

• Svar på tråden hallå Mrs Brewitz....ang limo
  • Sunshine Girl

Hallå mrs tate to be

Jag kan verkligen rekommendera Bel Air limo.. Har åkt med dem ett gäng gånger!
    Alltid i tid, alltid super service, bilarna är alltid rena och fräscha och "andas" lyx och flärd och det extra som man unnar sig. Vill ni ha skumpa men glömt bort att handla.. Be dem bara öppna bakluckan så finns deras stora urval att välja mellan. "kruxet" med bel air och förmodligen också andra är att de tar betalt från när de lämnar garaget till och med beräknad ankomstid när de är tillbaka i garaget. Men trots detta, så tummen upp för Bel Air limo - verkligen!
    De har även olika storlekar på sina bilar, den stora ujuj den är stor sen så finns den "normala" och den är kan jag tänka mig 6-7 meter (kan dock ha fel..).

• Liwa1

Dom funkar klockent och har fina bilar. Vi hade en av dom på vårt bröllop.

Du kan se bilder på den (även från resten av bröllopet) på

www.brollop.skitungarna.com

Gå in på BILDER och klicka där

• Mrs Brewitz

De höll tiden, allt var rent och snyggt. Hon som körde var jätte trevlig.
    Lycka till med allt

• mrs tate to be

Tusen tack....vi har bokat och klart för vår dag, Valborg...vilket är snart!
    Man blir glad över att höra fler som är nöjda med dem i och med att det faktiskt är ganska mycket pengar man lägger ut på dem och då vill man att det ska vara toppen...vi ska tex ha dem i 7 timmar så det blir ganska mycket pengar men det känns som någonting som är värt pengarna för hur ofta åker man limo...aldrig!
    Tack igen...Kram EVA

Svar på tråden hallå Mrs Brewitz....ang limo