Båttransport i Stockholm
Hej,
Är det någon som vet något om båttransporter i Stockholmsområdet? Vi skulle vilja transportera våra (ca 100 gäster) från Skansen till Långholmen?
Hej,
Är det någon som vet något om båttransporter i Stockholmsområdet? Vi skulle vilja transportera våra (ca 100 gäster) från Skansen till Långholmen?
Hej!
Hoppas att denna länk når dig och inte blir bortklippt.
Jag hittade den på en hemsida då jag var och letade festlokal.
http:// www.angsholmen .se/
Lycka till
Snälla, sök på tidigare inlägg. Jag orkar inte kopiera in alla länkar igen (har gjort det typ tre gånger förut i liknande trådar).
Lycka till!
E
oups...
vilken attityd Elliegp!
Varför bryr du dig då att svara överhvudtaget? verkar onödigt.
Neej, jag menade inte så! (Undvek faktiskt utropstecken för att det i skrift kan uppfattas som "kraftuttryck".) Jag menade att jag vill hjälpa dig men jag inte orkar skriva om det som jag redan gjort flera gånger. Men om du söker på tidigare inlägg kommer du hitta den hjälp jag gav till andra. På så sätt kan jag ju hjälpa dig också! Jag lovar, du missuppfattade mig!
E
Ojdå! Missade att den som kommenterade mitt inlägg inte var samma person som startade tråden. Sorry "jobbet"!
Hoppas du hittar dom gamla trådarna, iallafall!
E
Tack för tipsen! Har redan kollat på gamla länkar men hoppades att ngn kanske visste ngt nytt. Man vet aldrig...
Allt e ursäktat Elliegp
Jobbet:
Nu blev kah nyfiken på var ni ska vara. Vigsel på Skansen? Fest på Långholmen? Var? Berätta! Det låter schysst!
Hej betsy05,
Vi gifter oss i Seglora Kyrkan inne på Skansen och sedan har vi festen på Långholmens folkhögskola. Vill man vara på en restaurang finns även Carlhälls Gård (jättefint - vi var där på bröllop i somras) och Långholmens Värdshus. Vad har du själv för planer?