Rosenrot, någon som provat??
Det har varit mycket snack i tidningar om det fantastiska kosttillskottet Rosenrot. Är det bara en trend eller fugerar det? Någon såm testat? Vad blir effekterna?
Tjing!!!
Det har varit mycket snack i tidningar om det fantastiska kosttillskottet Rosenrot. Är det bara en trend eller fugerar det? Någon såm testat? Vad blir effekterna?
Tjing!!!
Jag har testat det. Effekten på mig blev den att jag på det hela taget mådde en aning bättre och kände mig lite gladare. Ingen magisk jättekick, men något större tålamod när livet var svart. Däremot märkte jag ingen skillnad på sexlusten, vilket jag lite grand hoppats på eftersom det är det som framhävs i mycket av reklamen.
Men jag upplevde som sagt att jag mådde lite bättre, så jag kommer nog att köpa det fler gånger.
Sammanfattningsvis: Okej om man inte väntar sig underverk.
Läste att det är farligt för diabetiker.
Lina L)
Läste i gårdagens tidning om rosenrot. En tjej avled...
Låt mig kolla upp om jag hittar ngn länk.
LinaL... hittar inte artikel. Hm.. jag kanske blandar ihop det med ngt annat så jag får väl ta tillbaka mitt påstående när jag inte hittar belägg för det.
Var inte meningen att skrämma er i forumet. Sorry girls!
Olivianna har rätt. Det står idag på expressens hemsida om en tjej som höll på att "stryka med" p.g.a rosenrot eftersom produkten sänker blodsockret...
Ah.. här är artikeln jag tänkte på.. Tack Melie!
expressen.se/index.jsp