• Pooie

Annorlunda transport ?

Är det någon som har lite roliga ideer på ovanliga transportmedel, har funderat på tandemcykel eftersom min blivande man är cyklist. Vill inte åka i någon glassig bil.

• Svar på tråden Annorlunda transport ?
  • Majlo

Båt, kamel, luftballong, enhjuling, inlines, bärstol
    Jag skulle gärna haft det sistskrivna hehe.

• MianZ

Bara en fundering...hur kul är det att cykla tandemcykel i brudklänning?? om du nu ska ha det :)

• MianZ

Varför inte då tex en "gammal" mc med sidovagn??

• Pooie

Jag kommer att ha byxor så cykladet blir inga problem, kom gärna med mer förslag...

• Lill-strumpan

Vi har bestämt att ingen, förutom mamma, ska få se mig innan vigseln, därför tar vi deras bil och smyckar den. Från kyrkan tar vi en vit limo tillsammans med fotograf, tärnor och bestman för fotografering utomhus. Sen åker limon till festan med alla utom oss, och vi tar en helikopter som landar lagom tills fotografen står redo att fota ankomsten.

• leify

ett tips kolla upp nån kul gammalbil som inte är så glassig mitt tips är citroen 2cv
    min pappa är entusiast och jag har transporterats i våran 2cv många högtidliga tillfällen den är en charmig bil som defenitivt passar om du vill ha personlig prägel !!!

• agnelia

Åh! Jag såg en sån häftig grej som ett brudpar här hade gjort!
    Hennes man körde henne på en flakmoped kantad med blommor och blombåge(?).
    Jätteläckra bilder på det visade hon men jag kommer tyvärr inte ihåg vilket nick hon hade...

Svar på tråden Annorlunda transport ?