• tussan72

    Brudpar i Östersund...

    Hej där ute!
    Hur har ni det, kanske e ni som jag "lite" nervös?! Den 5 maj ska vi skrida fram till prästen, klart att man längtar och e glad men skulle vilja ha lite kontakter ändå. För de kan ju inte va bara vi som ska gifta oss i HELA Jämtland?
    Kramar på er å hoppas att vi hörs...

  • Svar på tråden Brudpar i Östersund...
  • Sirap

    Hej!
    Här är ett par till iallafall. Vi gifter oss i augusti så vi kan gruva oss ett tag till. Maj, det är inte långt dit

    Var ska ni gifta er?

  • sussilull

    Hej!
    Vi gifter oss den 23 juli i rödöns kyrka, börjar känna av bröllopsnerverna

  • tussan72

    Nä jag vet de e ju snart ;) Nu e de ju så att jag har en sambo som inte e särskillt stressad av sej så han tycker det känns som en evighet kvar, kan ju bero på att han vet att jag fixar det mesta, får skylla mej själv (haha).
    Jo de blir bröllop i Ås kyrka,men dee blir bara en liten sammankomst med mat efteråt på föreningshuset i Ås. Hur ser det ut för er?

  • sussilull

    Så är det nog här oxå,min smbo tar det med ro, ibland känns det som man har hundra bollar i luften,det blir rödons bygdegård sen med ca 80 gäster å middag

  • cissilla

    Och ni tycker att det är långt till era bröllop, prova med nyår 2005, giftemål: frösö kyrka, kul med lite jämtlänningar, ni vet väl att det är fest och mode mässa på folkets hus 19, 20 mars. Det handlar även om bröllop.

  • maryme

    Hej!
    Vi ska oxå gifta oss den 23 juli. Hur långt är ni i planeringen? Vi hade tänkt skicka inbjudan i mitten på april, är det för sent tro?

  • Hallen brud

    Hej hej,

    Vi gifter oss i Hallens kyrka den 6 augusti i år.
    Tipsar som orzia om länken ovan

Svar på tråden Brudpar i Östersund...