• Bebbsen05

Transport från kyrkan i Trollhätteområdet??

VAD ska vi åka med från stadskyrkan och till Villa Elfhög (vid badhuset)??
    Ärligt så vill jag inte lägga ut runt 3000 för att åka en bil i kanske 20 minuter!

Vet ni något förslag? Kanske någon som kör privat?

• Svar på tråden Transport från kyrkan i Trollhätteområdet??
  • Vinterbrud2004

Har inga namn..men kan ni inte kolla upp med föreningar som är entusiaster på gamla bilar

De brukar i regel kunna hitta ngn som vill ställa upp och köra för en mindre peng!

• berta1

Vi hyr en bil via bilförmedlingen för 1300 kr.Det tycker jag är lagom för en färd från Tunhems kyrka till Bergagården. Kolla deras hemsida www.bfm.nu .Dom har både nyare & äldre bilar i olika prisklasser.

• Anna&Michael

Se att ni har samma problem som vi.
    Vi ska oxå gifta oss i Trollhättans kyrka för att sedan har festen i Villa Elfhög.
    Vilket datum gifter ni er?

Du kan väl hojta till när du fått tag på nån bil?

*mvh*

• Bebbsen05

Anna&Michael
    Vad kul!
    Vi gifter oss den 30 juli.
    Ni då?

• Anna&Michael

Vi gifter oss den 9 juli :)

Visst är det otroligt billigt att få hyra Villa Elfhög!? Trodde de skulle ha mycket mer, blev glatt överraskad vill jag lova :)

• Bebbsen05

Anna&Michael
    Verkligen! Vi var och kollade på Villa Hehrne först, deras festlokal. Det var 1 stor lokal med kök och det hade kostat 4000! Så i det läget vågade jag inte ens tänka på vilket pris Elfhög skulle ha! Men 1000 är ju inget för så mycket!
    Hur ska ni ha eran fest där?

• Meddelande borttaget
  • Bebbsen05

djblazer
    För det första så är det förbjudet med reklam här och för det andra så ska vi ha ett band som spelar ;)

• agnelia

Bebbsen05, han har skrivit samma sak i flera andra trådar... Desperat?

Grattis till bebben förresten!

• Bebbsen05

agnelia
    Kanske lite? ;)
    Tack så mycket!

• Anna&Michael

Bebbsen05

Ops, de va dyrt med Villa Herne!
    Vi kikade på Odd Fellow först, men de tog inte mer än 50 pers har jag för mig.

Vi ska ha ca 60 gäster, med liveband å en rejäl fest antar jag :) Synd att det bara är där nere man får ställa upp bandet å dansa. Så förhoppningsvis, det beror ju på vädret, ska vi dansa utomhus.
    Hur har ni tänkt er?

Föressten, ni bor i Trollhättan eller? Lite nyfiken på vem du kan vara :)

• Bebbsen05

Anna&Michael
    Vi ska oxå ha ett band. Eller det är två killar som brukar vara ute på ställen och spela. Det är kompisar till min sambo.
    Det hade vart bra att ha de utomhus ja! Synd att man inte vet hur vädret blir bara.
    Vi ska ha lite mer än 60 gäster. Var där för några veckor sen för att kolla hur man kunde placera borden. Då fick vi plötsligt 5 extra platser :)

Jag bor i THN ja. På Lextorp...
    Bor ni oxå här?

• Anna&Michael

Vi ska oxå ha ett 2-mannaband som spelar. 2 killar som min sambon känner. De är även dj:s under kvällen.

Ah, ni har varit där o provat borden. Det fanns extrabord va om jag inte minns fel?

Jodå, vi bor i THN, på Stavre.

Lust å maila föressten? Lättare att prata där. Min mail är: asbmattiasson@hotmail.com

Svar på tråden Transport från kyrkan i Trollhätteområdet??