• ~Maria~

Tidigare partners...?

Jag såg att det här delvis diskuterades i någon annan tråd och tänkte bara kolla efter hur ni tycker/känner.
    Vet ni hur många er partner har haft (sex med) innan ni blev tillsammans? Vet han/hon hur många ni har haft? Har det någon betydelse?

• Svar på tråden Tidigare partners...?
  • Lok

Ja, jag vet hur många han haft. Han vet hur många jag haft. Och nej, det spelar ingen roll. Men vi pratar om allt...Och det är kul att veta..

• SYL

Jag vet pa ett ungefar och han tror att han vet men det gor han inte.. Men haller med Lok, det spelar ingen roll, men jag ar sa jakla nyfiken att jag maste alltid fraga och da brukar man ju fa fragan tillbaks..

• raskan

ja han vet å jag vet!!
    Jag håller med ovan det spelar verkligen ingen roll!!
    Millan

• Nessie

Ja, vi vet. Vi är den första för båda, och jag får väl erkänna att jag nog hade haft svårt om han haft andra innan.
    Vet att det hade varit helt naturligt, men det hade varit en hemsk tanke för mig att han varit med nån annan, att någon annan upplevt det jag upplever med honom, att han rört någon annan och att någon annan rört honom. Jag hade antagligen behövt hjälp att prata med någon om det. Det är inget jag är stolt över.
    Däremot är jag stolt över att jag är just den enda för honom, och att han är den enda för mig.

• bröllopsdags

Jag vet hur många han har haft innan mig, han vet inte hur många jag haft.
    Jag är så nyfiken och frågar om allt möjligt med hans förflutna. Han har sagt att han verkligen inte veta något om mitt så han frågar inte..

• Ei saa peitää

Ingen av oss hade haft nån annan partner så för oss är det väldigt enkelt. Man slipper såna funderingar på hur han haft det med andra tjejer då vilket är väldigt skönt.

• Helena V

Jag vet inte exakt, det vet han antagligen inte själv heller. Vad jag däremot vet är att han har härjat runt rätt friskt under singelperioder. Jag vet att jag vid något tillfälle berättat hur många jag varit med tidigare, men jag tror faktiskt inte att det är något han lagt på minnet. Vi närmade oss trettio när vi träffades, så det är ju inte så konstigt att vi hade hunnit med en del.

Det som har varit är inte viktigt för oss, då är då och nu är nu. Jag vet att han kan skilja på singelliv och inte singelliv, jag har aldrig känt minsta misstanke om att han skulle vara otrogen.

• bröllopsdags

Vi var också runt 30 strecket när vi träffades och det är självklart att man träffat andra innan. Jag har nog härjat mer under min singeltid än min blivande. Men vi har pratat om det och tycker att det är skönt att vi båda har haft ett förflutet, man lär sig en hel del om sig själv och vad man vill ha för livet om man varit kär, blivit bränd, varit sambo mm. Nu vet vi ju vad vi vill ha och kan ge till varandra.

• Ann-Sofi

Vet inte exakt men på ett ungefär. Samma för honom. Och det har ingen betydelse för mig hur många han haft. Är dock glad att han inte är min första och att jag inte är hans första (vore iofs konstigt eftersom vi är 32 resp 38) eftersom vi då båda har lärt oss en del vad vi tycker om mm.

Svar på tråden Tidigare partners...?