• Modesty_B

Sommar 05

Nu då...ska dra igång för andra gången. Tillhör den skara av människor som finner tröst i att äta när man är stressad, ledsen osv. Har tidigare kört SB och gick ned ca 6 kilo på två veckor. Inte alls svårt och jag var pigg som aldrig tidigare (efter tre ganska jobbiga dagar). Jag kör en slags havvariant mellan fas 1 och fas 2 till att börja med. Måste lära mig att detta är en livsstil. Kolhydrater i stora mängder och socker gör mig rastlös, aggresiv och trött. Någon som känner igen det? Måste hitta en slags balans. Dessutom vill jag ju som de flesta gå ned några kilon. Är 182 cm och väger 79,5. Tanken är att till sommaren ligga på 68 kilo och det borde ju fungera.

• Svar på tråden Sommar 05
  • Mrs. Robinson

Tja Modesty!

Ungefar samma situation som du.

Gick ner fran 74 till 60 med SB forra aret, ar uppe i 64 nu. Sa jag maste kora igang igen.

Har kort med en blanding av fas 1 och 2 sedan dess, med utrymme for bade det ena och det andra.

Jag vet sjalva varfor jag gick upp de dar 4 kilona. Jag har inte tranat pa ett halvar, men borjade igar igen. Jag har karaktar, det vet jag. Kanns bara ratt meninglost att springa 30 minuter och vara halvdod, forra sommaren sprang jag 10 K pa 50 minuter. Pinsamt.

Vi vet ju tydligen bada hur man gor, det ar bara det dar sista som ar sa irriterande....

Svar på tråden Sommar 05