• Bröllopstokiig

nu juli brudar är det "bara" 4 mån kvar tills dagen B

Oj nu är det inte hela tiden kvar tills vi får stå brud. Ska väl erkänna att bröllopsnerverna börjar göra sig påmind.

Ska ta mig i kragen o skicka iväg inbjudningarna nu i mars o gå o beställa hindersprövningsblanketter oxå.

Väntar spännt på att klänningen ska bli färdigsydd o att jag ska få gå o hämta ut vigselringen.

Tycker tiden bara "rinner" iväg nu. Vill att prästen ska ringa o bekräfta bokningen av tid oxå.

Jaja nog om allt jag vill, hur känns det för er så här månaderna innan?? Är ni lugn eller har ni oxå fått bröllopsnerver som gör sig påmind??

Tja ha det så gott alla här inne så länge!

• Svar på tråden nu juli brudar är det "bara" 4 mån kvar tills dagen B
  • Sannitje

Bröllopsnerver!! Inbillar mig att det kommer lugna sig lite när inbjudningarna väl är ute.... men men. Skall också skicka ut dem i Mars.

Annars har jag satt igång e-mail kontakt med vår präst så det rullar på. Det värsta är Hindersprövningen. Har alla papper hos mig men eftersom jag bor utomlands och skall gifta mig med en icke svensk medborgare i Sverige måste vi ta oss dit personligen. Känns lite stressigt med alla dessa resor fram och tillbaka.

Annars är det mest snurr i huvudet med en mass små saker som skall ordnas, och att försöka få blivande maken att inse att de verkligen måste ordnas redan nu. Lite av ett bauta-uppdrag! Han tycker mest att vi kan maila ut inbjudningar och ringa runt lite veckan innan...
    Men jag ser himla mycket fram mot min 1a 'dress-fitting' i april. Så spännande!!!

Svar på tråden nu juli brudar är det "bara" 4 mån kvar tills dagen B