• Cassiopeja

    Erotiska spel?

    Hej!

    Har funderat på att köpa ett erotiskt spel till mig och min grabb!

    Någon som har provat?
    Patetiskt eller upphetsande?
    Tar gärna emot tips om bra spel då det ju tydligen finns många att välja mellan..
    Har funderat på "Ryska posten", någon som testat det?

  • Svar på tråden Erotiska spel?
  • frulan

    Tycker det verkar både mysigt o kul.
    Vi har kärleksspelet (eller sexspelet, minns inte) men vi har inte kommit till skott ännu

  • f.d. Svart brud

    Kamasutra-spelet är bra...

  • frulan

    Nu har inte jag letat helhjärtat direkt, men vet någon var man får tag i Kamasutra-boken?

  • Tant Pernilla

    frulan: Det finns en kamasutrabok som säljs på bokrean på Akademibokhandeln. Stor och med många bilder!

  • frulan

    Tant Pernilla
    Tackar för tipset, får masa mig dit då

  • Tant Pernilla

    frulan: se det inte som en uppoffring, se det som en investering!

  • frulan

    Tant Pernilla
    Preciiis, jag måste ändra min inställning! Vill ju vara en god fru! Får ju inse att jag kommer bli ledbruten, min man är mycket vigare än jag (varietéartist)... så jag får väl svingas med så gott jag kan, hehe.
    Har ju ändå tänkt att försöka gå ner de 10 kilon som satte sig sen jag träffade min man, det här är ju ett ypperligt tillfälle

  • Tant Pernilla

    Frulan: Äh, ni får väl köra de varianter där tjejen kan ta det lite piano och killen får vara akrobat. Det är väl bara rättvist...

  • frulan

    Tant Pernilla
    Japp! Så får det nog bli, det vore ju dumt om man missade att njuta

  • Antonia

    Jag kan verkligen rekommendera kamasutra-spelat, jätteroligt och spännande. Jag tog med det som överrasking på en weekend vi hade, vi kom inte ens halvvägs förrän vi slängde spelet åtsidan så upphetsande tyckte vi att det var!

    Lycka till!

Svar på tråden Erotiska spel?