• Bride2B..

Vita Limousiner i Göteborg sökes

Hej!!

Jag hade hittat ett limo företag som skulle köra oss med en vit 9 meter lång lincoln som var perfekt. På hemsidan stod det att det skulle kosta 1500 kr. Sedan när jag träffade denna person irl så sa han att det kostar 2500 kr för bröllop och nu när jag mailade honom idag säger han att han vill ha 3000 kr. Jag tycker att det är såååå mycket att betala för mindre än 1 timmas tur från Kyrkan till Lokalen... www.classiclimo.se är de jag tittat på!

Nu till min fråga, är det någon som har ett tips på nått företag/privatperson eller liknande som hyr ut VITA limousiner som också inte är föööör dyra?

PS. Jag bor i Göteborg så jag vill hels ha det företaget här i närheten så man slipper hyra den i ett par timmar och betala mer än vad man behöver!!

Snälla hjälp mig :(

• Svar på tråden Vita Limousiner i Göteborg sökes
  • Vinterbrud2004

Allvarligt talat så tycker jag att det företaget ni hittade är rena lurendrejare..att sätta ut ett pris på hemsidan och sedan försöka sko sig på att säga att det kostar mer när det gäller bröllop och sedan höja priset igen???

Dålig stil!

Har de satt ett pris på hemsidan så är det ju det som ska gälla och inget annat!

Men ett tips är att kolla med taxibolagen runt om i Göteborg, de brukar limousinetaxi som inte kostar så mycket

Om de har vita såna vet jag inte, men ring runt och fråga

• raskan

Ja det låter skumt ftersom det inte ens är högsäsong då du gifter dig hmmm??
    När vi gifter oss i maj är det säsong å vi skulle få betala närmare 3500.
    Hoppas att du hittar nått annat.
    Millan

• Bride2B..

Tack tjejer för era tips och ert stöd.. jag hittade en annan firma, 1800 kr för 30 minuter, det är ändå lagom tycker jag eftersom vi inte kommer behöva bilen så länge :) (jag ska prata med honom igen oc h kan kanske få upp det till 1 timme, "eftersom det står så på hemsidan" ;))

Svar på tråden Vita Limousiner i Göteborg sökes