• feb05

BTträff i Västerås!!! Ny tråd... igen!

Hej tjejer!

Jag ville bara skriva och berätta att allt är bra med mig och att jag numera kan titulera mig fru.

Allt gick bra med bröllopet och resan var UNDERBAR! Men nog känns det lite tomt så här efteråt...tänk på det ni tjejer som har ert kvar. Det går så fort när själva dan kommer och innan man vet ordet av så är allt förbi...

Men, men det kommer ju andra saker att se fram emot i livet.

Har väl inte tänkt att hänga kvar här på BT så mycket till nu när jag är gift och så. Men jag är väl kvar några dar framöver nu och det är någon som undrar över nåt...

Kramis!

• feb05

Hej igen!

Har inga bilder från bröllopet. De tog ju alla andra...och bilderna från resan är rätt tråkiga. Bara jag och min man på alla. Det var ju mest sol och bad för vår del.

Men en träff längre fram kan ju vara nåt ändå. Hoppas få lite bilder från bröllopet från vänner och familj. Bilden i VLT ska i alla fall in på lördag. Och sen hamnar vårt bröllopsfoto i Eggeborns skyltfönster i maj/juni. Så då får ni se litegrann.

Tja, det känns konstigt att vara fru...jag känner mig gammal! Det låter i alla fall gammalt att vara fru. Annars är det väl mest att man måste fixa en massa nya kort. Har precis fått nya körkortet och väntar nu på VISA-kortet. Sen ska det väl vara klart.

• feb05

Hej igen!

Kul att du såg bilden i tidningen november04! Vi är väldigt nöjda med våra bilder!

Har förresten fått ett nytt jobb nu...känns bra även om det bara är ett vik till sista augusti. Hur har det gått för dig Brud aug 2005?

Har inte tid med någon träff på ett bra tag - det är mycket nu med vårarbetet i trädgården...

• feb05

Hej tjejer!

Tittar in här en sväng för att eventuellt få lite restips...Hoppas att allt är bra med er alla.

• feb05

Om du menar i skyltfönstret så tror jag inte det...

• feb05

Det har inte kommit än vad jag vet...

Har du bokat resor via nätet någon gång?

• feb05

Ooops, missade att det var fler frågor...ska överraska min man (känns konstigt att säga så ) med en resa på 30årsdagen.

• feb05

Hej på er!
    Resan är bokad - i alla fall flyget
    Nu återstår det att välja hotell. Det är svårt.
    Nån som vet hur stort ett vanligt hotellrum är förresten?

Kram på er!

• feb05

Visst vore det kul att träffas och visa lite bilder...men den 2 juni kan jag inte

Ska försöka hålla lite koll här på sidan och se om något nytt datum dyker upp...

• feb05

Hur var det annars på Tuna Park? Var det bättre än Hälla?

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... igen!