• Cissi_73

Ja det fungerade :)

Jag ska ha en underkjol till den också så att det blir mer vidd på den :)

• Cissi_73

augustibrud05

Ja det är inte lätt att komma i håg i bland.

Tack så mkt :)

Jag känner så också ,blir lite osäker på om min klänning är rätt men sen när jag provar den så känns det rätt igen , men när jag såg den första gången så ville jag inte ha den för den var inte som jag hade tänkt mig men jag provade den för skojs skull å den satt ju bra , men sen nästa gång jag tittade på den så hade dom sänkt priset på den å då köpte jag den ,det tog ett tag innan jag vande mig vid den ,den känns helt rätt nu :)
    jag kommer att ha en rätt så lång slöja som går ner till baken å en jättefin tiara :)

oj hoppas att allt blir bra med Eliott, låter inte bar det där, men om han fortsätter att vägra ta emot vätska å penicillin så åk upp med honom igen.
    Du ska lyssna på dina instinkter.
    I bland så kan läkarna ha fel.
    Jag har erfarenheter med det.
    Hur gammal är han ?

• Cissi_73

augustibrud05

Va bra att det börjar att bli bättre med honom .. Det är bara fortsätta som ni gör . Det blir säkert bra snart :)

Jag har en bild på min tiara.
    www.nixa.se/
    det är Nr : T195 den är jätte fin :)
    Den får jag på köpet av hon ska göra iordning mig :)

• Cissi_73

augustibrud05
    du går in på Accessoarer sen på Tiaror, sen hittar du min som jag ska ha :)

• Cissi_73

Grattis Elfva till lill tjejen :)

• Cissi_73

Hej på er tjejer :)

Jag kan inte komma på BT träff för den 10 maj firar jag å min älskling våran 2 årsdag. Den 9 maj är jag upptagen . Så det går inte tyvärr . Men då vet ni . Hoppas att det blir en kul BT träff för er :)

• Cissi_73

agnelia

Det stämmer bra det att jag ska gifta mig i domkyrkan :)

• Cissi_73

agnelia

Ja det är ju tur att man har minne i bland , hihi..

• Cissi_73

Oh jag är så rädd att min klänning börjar att bli förstor för mig , speciellt övredelen , klänningen börjar snart att sitta som en hösäck på mig. jga har gått ner 7 kg på nån vecka + att jag var sjuk innan i 2 v å åt knapt nått då heller , hur ska det här sluta, så samanlagt har jag typ gått ner ca 9 kg på en månad .
    Fast det är tur att det finns nål å tråd, jag ska till URSULAS v 25 med min klänning då får man se hur mkt man får sy in om det nu går, får hoppas på det, annars så vet jag inte hur jag ska göra. Ja det löser sig nog förhoppningsvis.

• Cissi_73

Västerås 2004

Jo Jag vet att hon är duktig :) hon är så snäll. Hon tar sig tid med sina kunder å ge råd å så ...

• Cissi_73

Förra fredagen hämtade vi våra ringar ,, dom är så fina. Vet ni va hon gjorde när hon hade lagt vårar ringar i en söt röd hjärtask, hon slog in den i ett paket för att jag inte skulle kunna visa för andra och för att kolla på den , hahaha...det tyckte jag var rätt roligt och smart :)

Snart är allting fixat , det är så skönt.

• Cissi_73

Hejsan allihopa !
    var ett atg sen man var här..har varit sjuk å haft fullt upp hela tiden, men nu har jag tid ialf :)

Ja hur går det för er nu alla brudar..det börjar att närma sig nu , huga..tänk va tiden går fort.

Jag måste ha fått nå knäpp i huvet , ni kan inte gissa va jag gjorde förra fredagen, jag Piercade min navel, hihi..min polare som ska vara brudtärna peppade mig att göra det å sen vaer det så, men jag ångrar mig inte det är ett himla jobb att sköta det. Man ska ha så rent som möjligt. Jaja det är värt det ialf , hihi. nu är det gjort ialf.

Ha det så bra nu alla å lycka till med allt nu..
    Vi hörs snart igen..kram på er så länge :)

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... igen!