• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... igen!
  • feb05

Om du menar i skyltfönstret så tror jag inte det...

• Brud aug 2005

Har de redan plockat bort det eller har det inte kommit upp än?

• feb05

Det har inte kommit än vad jag vet...

Har du bokat resor via nätet någon gång?

• feb05

Ooops, missade att det var fler frågor...ska överraska min man (känns konstigt att säga så ) med en resa på 30årsdagen.

• Brud aug 2005

Jag har bokat flera resor via nätet...
    3 gånger till England, 1 gång till Spanien och 1 gång till Holland. Det gick hur bra som helst....

• agnelia

feb05,
    kul att höra från dig igen!!

VOre jättetrevligt om du kunde komma på nån träff och berrätta lite om bröllopet och resan, visa bilder m.m.

Lycka till med resebokandet!

Göd morgon allihopa!

• Brud aug 2005

morrn, morrn Agnelia......du är tidigt vaken som vanligt :)

Jaha, äntligen torsdag! Idag ska jag och min m2b ut och äta....han fyller 30 år!!!! Mums....tobleronefondue till efterrätt!!!!!

• Cissi_73

Hejsan allihopa !
    var ett atg sen man var här..har varit sjuk å haft fullt upp hela tiden, men nu har jag tid ialf :)

Ja hur går det för er nu alla brudar..det börjar att närma sig nu , huga..tänk va tiden går fort.

Jag måste ha fått nå knäpp i huvet , ni kan inte gissa va jag gjorde förra fredagen, jag Piercade min navel, hihi..min polare som ska vara brudtärna peppade mig att göra det å sen vaer det så, men jag ångrar mig inte det är ett himla jobb att sköta det. Man ska ha så rent som möjligt. Jaja det är värt det ialf , hihi. nu är det gjort ialf.

Ha det så bra nu alla å lycka till med allt nu..
    Vi hörs snart igen..kram på er så länge :)

• feb05

Hej på er!
    Resan är bokad - i alla fall flyget
    Nu återstår det att välja hotell. Det är svårt.
    Nån som vet hur stort ett vanligt hotellrum är förresten?

Kram på er!

• Brud aug 2005

Vart bär resan iväg då???
    Har absolut ingen aning om hur stort ett hotellrum är!! Skulle tro runt 18 kvm kanske...fast det är en ren chansning! De är ju oftast större än ett vanligt sovrum...

Godmorgon föresten!!!!

Äntligen fredag!!!!!!! I morgon är det dags för svensexa för min m2b...hoppas han får det bra!!!

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... igen!