BTträff i Västerås!!! Ny tråd... igen!
Det är bra att du tar tag i det här Agnelia, du har erfarenhet av att fixa små tabeller med vilka som kan eller inte kan komma!!!
Ser fram emot en BT träff....
Det är bra att du tar tag i det här Agnelia, du har erfarenhet av att fixa små tabeller med vilka som kan eller inte kan komma!!!
Ser fram emot en BT träff....
Det går ju frammåt det här.... 3 namn på 1 dag!!! Inte illa, det låter som om det kan bli en träff :) Ska bli kul att träffas tjejer ;)
Måndagen låter ju mer säker....men vi får se om vi får med några till....
Då tycker jag att vi kör på måndagen.... De som har kunnat hittils har ju valt måndagen framför tisdagen....
Jag kan lätt flytta på min träning från måndag till tisdag...
Känner fortfarande att det är ett tag för min del, 3 månader och 24 dagar och 5 timmar (på ett ungefär!)
Men det är ju en del som bara har knappa 2 månader kvar....
Stråla, det tillhör nog hela kalaset *skrattar* Den som inte är nervös inför sitt bröllop har stålnerver....
Jag är rädd för att jag kommer att bli likadan som dig när det börjar närma sig...så sommaren är väl förstörd *ler*
Agnelia, tid och plats till BT träffen???
Ska vi försöka få en tid att passa (och ev en plats också)
Ja, för mig passar det också bra kl 17.00, sen får vi väl se vart vi vill vara... stan eller hemma :) Fika kan man ju göra var som helst....
När vi träffas är det bara drygt 1 månad kvar för stråla....vad nervöst!!!!
Stråla, jag kan tänka mig att du börjar bli smått nervös :) Är det mesta fixat???
Jasså, fick ni lämna iväg klänningen???? Hinner inte svärmor eller??? Hoppas att sömmerskan gör en fin klänning (och slöja).