• Cybermamman

Fin transport från kyrkan

Skulle behöva tips på roliga, annorlunda, vanliga, vackra eller alldeles fantastiska sätt att ta sig från kyrka till festlokal någonstans mellan Härnösand och Sundsvall - och naturligtvis oxå hur man får kontakt med någon som kan utföra transporten .

• Svar på tråden Fin transport från kyrkan
  • Cybermamman

Nån som kan låna ut sin cykel då?

• maljor

hmmm... bor i Ljusdal iofs men vi har fått tag på en som har en turkos Americanare från -57 som vi ska åka... vet inte om han kör upp dit... kan se om jag hittar numret till honom om du vill?

För att köra oss här inom Ljusdals kommun (ikl bensin och att han kör) så tar han 300 spänn

• Cybermamman

Malouschka det låter kul men jag ser på kartan att det verkar långt...fast fråga kan man ju alltid ;.)

• maljor

15 mil till Sundsvall (hade mormor och gammelmormor där förut) så man har åkt den vägen ett antal ggr =)
    Ska prata med sambon när jag kommer hem för det är han som har pratat med honom.

• 27Augusti2005

Litet tips...
    Även om ni inte tar maten och sånt från Lasses Matstuga, så kan ni få ganska mycket hjälp från dom. De har bla info om en hel del olika transporter och kontaktinfo till tillhörande. Häst och vagn, bil mm. Hör av dig till dom så ska det nog lösa sig. Eller så kan du titta in här! www.lassesmatstuga.se/fest_brollop.htm

Lycka till!

• 27Augusti2005

Oops! Glömde det bästa!
    De hjälper dig GRATIS!

• maljor

Hittade det =)

Bosse Hedin 0651-33644.

Nu har du lite att välja mellan =)

• Cybermamman

Tack snälla ni, nu kanske vi slipper cykla!!

• Nikita14

Vi ska ha häst och vagn... Men det kanske jag har berättat redan...

• Cybermamman

Nikita14: Nej, det hade du inte. Jag frågade min syster om det förra veckan och hon påstod att det skulle kosta nästan tre tusen att få dit hästar och vagn. Mycket pengar för några kilometer.

• mammacatta

vi hade tänkt fråga en granne som har en antikvitet, men annars kolla m lokala raggargänget; d finns ju raggarkvällar senare i sommar. om du gifter dig efter cruisingen så har du ju lätt över 100 roliga åk att välja mellan. cruisingen brukar vara en lokal grej på onsdagar vid hamnen, och en jättegrej nån gång i sommar; du ser d på alla bilar som cirkulerar på e4/e14/parkeringar från ånge till hudik till h-sand!

kolla även m ranchen nere i hamnen; de utgår därifrån!

• Cybermamman

Sådärja, det blir ingen cykeltur. Vi tar en gul amerikansk cabriolet. Och så blev cybermamman jättenöjd. Tack för alla braiga tips

• K-B

Cybermamman, hur fick ni tag på en gula cabben? Letar bil till 2:a juli och det låter intressant!

Svar på tråden Fin transport från kyrkan