• Mälarböna

catering på Öland

Hej alla

Vi gifter oss i augusti i källa gamla kyrka och ska ha festen i den närbelägna bygdegården. Har någon bra tips på catering på öland? Det viktiga är att de gör god mat eftersom det är billigt att hyra gården så vi kan satsa lite mer på käket... Mycket tacksam även på tips om serveringspersonal..

• Svar på tråden catering på Öland
  • Tinisen

Jag har inget tips på cateringfirma, men gå in på www.hitta.se eller www.gulasidorna.se och sök på catering, Öland så borde du hitta ställen att ringa runt till. De flesta cateringfirmor kan ordna serveringspersonal att hyra ut. De flesta jag ringde till (i Kalmar) tog runt 150 kr/servitris och timma. Hoppas du hittar vad du söker!

• Mälarböna

Tack Tinisen
    Bra att få serveringskostnad mellan tummen och pekfingret. Ska ringa runt via gulasidorna, men det svåra är att veta hur BRA maten är när man inte provat.. Forfarande tacksam för tips från er som har egna erfarenheter från Öland.

• Tinisen

Ja det står ju förstås inte på gula sidorna....

Vi valde vår catering dels pga ett tips från en jobbarkompis till min sambo och dels pga att han lät väldigt trevlig och kunnig i telefon. men det garanterar ju inget...

Hoppas du hittar något bra!

• TRO HOPP OCH KÄRLEK

vilket datum för bröllopet?

• Mälarböna

Vi gifter oss den 6 augusti

• TRO HOPP OCH KÄRLEK

prova att ringa till morells resturang
    som ligger i löttorp.

• rjdl
    Mälarböna skrev 2005-03-13 19:06:24 följande:
    Hej alla

Vi gifter oss i augusti i källa gamla kyrka och ska ha festen i den närbelägna bygdegården. Har någon bra tips på catering på öland? Det viktiga är att de gör god mat eftersom det är billigt att hyra gården så vi kan satsa lite mer på käket... Mycket tacksam även på tips om serveringspersonal..
    Ni som ska gifta er catera inte från Pensionat Hornsjön på norra Öland. Vi beställde buffe därifrån och fick inte alla rätter vi hade beställt, de rätter vi fick fick vi inte som vi hade beställt och allt med väldigt låg standard. Otrevlig personal som inte har någon bra kommunikation med varandra.
Svar på tråden catering på Öland