• Cybermamman

Vad åker ni på idag?

Det är ju skärtorsdag idag, tar ni den traditionella kvasten, katten och kopparpannan eller är ni mer moderna med dammsugare, perculator och en riktig tiger ?

GLAD PÅSK till er alla härliga 'Kärringar' !!

• Svar på tråden Vad åker ni på idag?
  • frulan

Hehe, kvasten är översnöad o jag kan inte hitta den på vår stora tomt. Katten har vovven kört iväg. Nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra!?
    Perkulatorn är ju full av kaffe o är riktigt varm, inge skönt alls...

Näpp, det blir nog en vanlig flygtur på kärlekens rosa moln i stället

Glad Påsk

• zera

jag har putsat pannan, badat och borstat katterna och nu ska jag trimma kvasten...sen är allting klart

• lillakisse

JA jag tror att jag far ta bussen jag.
    jag har inte haft kvast pa evigheter..men jag har en mopp där hemma..

• Cybermamman

lillakisse, det är fina lampor fram på bussen

• lillakisse

jo och pa min mopp fins det inte en endaste lampa ...
    fragan är om man kanske kan montera fast en ficklampa för natt flygningar..

• Cybermamman

lillakisse: cykellampor borde fungera utmärkt. Att vi inte tänkt på det förut, inga sladdar uppför altargången det är perfekt med cykellysen både bak och fram på klänningarna och så snyggt med rött bakåt!!!!

• lillakisse

jo om man inte maste ha en sandär generator...

• Cybermamman

Men moderna är med små batterier förstår du lillakisse, mycket praktiskt. Man kan ha laddningsbara miljövänliga och några extra i brudväskan.

• lillakisse

jo lycka till med att pilla upp dom för att läga i nya baterier med ny manikerrade naglar..

• Cybermamman

Det kan prästen ordna, tror du inte det lillakisse? Han måste oxå ha nåt att göra när han har läst färdigt.

• lillakisse

jo de förstas men vad händer om det är en kvinlig prelle??

• annaglitter

åker på kvasten nymålad och fin :)
    mannen åker efter med kaffepanna och ägg :)

• Cybermamman

annaglitter vad mysigt med sällskap, det lät trevligt måste jag säga!

• Beachy

Kom precis hem från ett 12-timmarspass på jobbet. Lovar att jag "flög" hem i bilen, det är ju bäst man skyndar sig så man inte somnar på vägen!!!

Nu flyger jag igen efter min älskling servade mig med ett glas rött.... Sämre kille kan man ju ha.

Glad påsk till er alla som förgyller BT!

Svar på tråden Vad åker ni på idag?