•  ~carpe diem~

Övergång från Nutrilett......

Jag har nu ätit enbart Nutrilett i åtta dagar och har tänkt börja äta igen.Är det någon som har något bra tips på vad jag ska äta för att enbart fylla på glykogendepån och inte kilona som är borta,ska man typ lägga till en måltid i taget eller??
    Någon som har bra erfarenhet av detta??

• Svar på tråden Övergång från Nutrilett......
  • K.C

tror att det är bra om man börjar äta lite så smått... kanske börja med frukost och sen lunch... viktigaste är såklart att man äter riktigt bra. jag har kört nutrilett ett par dagar nu och tänker börja äta flygvärdinnedieten som övergång.

hur mycket har du gått ner på 8 dagar? Nyfiken...

•  ~carpe diem~

Jag vet faktiskt inte,jag slutade väga mig för två år sedan.
    Jag är nämligen en av dom som bantat sen jag var fjorton (är nu 32)och har äntligen insett att vågen bara är en fixeringsgrej för mig,jag har ändå bra koll på vikten efter alla upp och nedgångar(tyvärr),har kanske gått ner fyra kilo ca,men för mig är inte kilona viktiga,det är hur jag upplever mig i spegeln som betyder nåt.

•  ~carpe diem~

Ville bara berätta att övergången från pulver har gått över all förväntan,sötsuget är borta och det har ju underlättat en hel del.
    Nu äter jag två mål om dagen och dricker ett,och hittils känns det som vätska(som jag annars samlar på mig)och den gnutta fett man blivit av med håller sig borta.
    Nu kan jag snart ge mig på garderobsprovning igen,gött!!

Svar på tråden Övergång från Nutrilett......