• desperate housewife

vems man är bäst?

Vem har den bäste mannen? Min är helt underbar. I morse väckte han mig med helt underbart sex, sedan gick han upp med småttingen så jag fick somna om. Vaknade senare av att solen lyste, han hade satt på min favoritmusik och kom med frukost på sängen. Sedan drack vi kaffe och åt Anthon Berghs ljuvliga påskägg, ni vet sådana med marsipan i. Mmmmmmm...... Gud vad jag älskar honom!

• Svar på tråden vems man är bäst?
  • Hobby

Jag trodde det var min, men jag läste på förstasidan på någon tidning att Agneta Sjödin hade fått mannen alla ville ha, så det måst väl vara hon då...

• snuttungen

Min älskade man är allra bäst därför att han behandlar mina två barn från tidigare förhållande som om de vore hans egna, det han ger vårt gemensamma barn ger han också dem, han finns där som en trygg klippa vem som än behöver honom, han är generös i övermått, den som verkligen behöver hjälp får det också, han är busigare än busigast, han har nära till skratt, han är en underbar älskare, han har de mest uttrycksfulla glittrande ögon, han är omtänksam OCH han låter mig vara på dåligt humör ibland utan att världen rasar för det... dessutom, fast han låter som en alldeles för snäll kille så har han massor med j-lar anamma, det han bestämmer sig för, så blir det också. Jag önskar jag hade hittat fram till honom tidigare i mitt liv. Det lustiga är att han umgicks i min systers kompiskretsar och han bodde ca 5 km från mig, och ändå tog det nästan ett halvt liv innan vi hittade varandra... ÄÄÄÄÄLSKAR honom.

• Ångest

Snuttungen -> Jag blir så glad över att läsa ditt inlägg! Och ett uns avundsjuk..

• snuttungen

Tack Ångest,

jag känner mig verkligen lyckligt lottad och undrar ibland om man verkligen kan få ha det så här bra. Naturligtvis har han sina sidor som alla andra, men inget som jag inte står ut med. KÄÄÄÄÄR.

• desperate housewife

c_t: Låter som ett riktigt drömförhållande:)
    Tusse Boll: Visst är det underbart med män som ser detaljerna, och förstår att det är viktigt?
    Snuttungen: Jag förstår vad du menar med att han behandlar dina barn som om de vore hans egna. Min är likadan:)
    Hobby: Ha,ha ja det måste ju vara så då eller?

• silvera

Min MAN är bäst!

Jag trodde inte att vår vigsel skulle göra så stor skillnad på vårt förhållande, men min man har blivit mer avslappnad, och romantisk efteråt.
    Så jag tror det var bra för honom att bli gift, så att han verkligen vet att det är han och jag nu...

Det är svårt att förklara vad jag menar...

• EmmaStina

Snuttungen>
    Det där skulle kunna vara en beskrivning av min man förutom att vi inte har något gemensamt barn (än ).
    Visst är det underbart att äntligen ha hittat hem!?
    Vi gifter oss om en månad o då är han min på riktigt o för allid

• Louise14

Nja, nu tror jag nog att ni alla har fått det där om bakfoten, för enligt senaste gallup-undersökningen, så var Sverige ense om jag just min M2B är den bästa:

* Han sjunger sånger om mig hela tiden. Vare sig han lagar mat eller duschar.
    * Han är far till bebisen i magen, som harn pratar med och nattar varje kväll
    * Han ställer sig gladeligen framför spisen och lagar något som jag verkligen vill ha, fast jag inte förtjänar det.
    * Han låter mig klämma finnar och pormaskar in ansiktet på honom , fast det gör ont
    * Han ställer upp för mig i diskussioner med hans mamma ( svärmor)
    * Han kör mig till jobbet, fast det är en omväg och han får sitta i köer

• lotta49

Louise14: Har du tagit min m2b???

Han är också precis så som du beskriver, är höggravid med stans tjockmage och det går inte en dag utan att han talar om för mig vad vacker jag är och att han nästan kommer att sakna magen sen när den är borta.

• Louise14

Lotta49! Vi får väl se framme vid altaret, kanske är du, jag och vår M2B!!!

Om inte så är vi båda väldigt lyckligt lottade tycker jag, som har sådana underbara män.

• lotta49

Haha, ja, vi får se om vi ses där framme

Svar på tråden vems man är bäst?