Brudar med yngre män ?
Hej alla brudar , jag undrar hur många har killar som är yngre än dig själv, alltså lammkött eller ungnöt som jag säger ???
Min kille är 5 år yngre än mig.
Hej alla brudar , jag undrar hur många har killar som är yngre än dig själv, alltså lammkött eller ungnöt som jag säger ???
Min kille är 5 år yngre än mig.
Min är 4,5 år yngre än mig. Jag fyller snart 32 och han fyller 28 i sommar. Vi gifter oss i juni.
Min är drygt ett år yngre. Kanske inte kvalificerar som lammkött, men yngre iaf.
Hallå!
Min är egentligen bara ett år yngre men det blir som två år för han fyller sent och jag tidigt.
Men tjejer ni har väl hört att man ska ha en yngre man om man vill leva lika länge :)
Egentligen ska han vara 7år yngre...
/I
Jag är 25 å min fästman fyller 20 iår, snacka om lamkött :)
min fästman blir 25 år i februari o jag själv är 29 år. Vi gifter oss i september :)
Jag är 31 och min fästman fyller 28 till sommaren. Det är nog mer vanligt numera skulle jag tro.
...LAMMKÖTT för mig är när killen är ung...inte bara yngre än mig...är jag 60 och träffar en man som är 50- då är han ju inget lammkött precis, bara 10 år yngre än mig Knappt att han är lammkött när han är 30 ju...bättre begagnad, kanske, men lammkött....nääääeeeee
Nu är jag inte 50 år gammal...och min man är inte yngre
Min karl är 3,5 år yngre...
Fast ibland tror jag han är 20 år yngre...
Hej gumman- det var länge sen!
Ja, det där kan man ju känna igen ...att dom verkar yngre än dom är, menar jag- och oftast inte i någon bra bemärkelse
Jag är 1år yngre än min dam. födda 1979-80.
...fast å andra sidan kan nog min man undra ibland hur gammal jag är och gemensamt kan vi verkligen undra hur gamla våra barn är!!!...inte heller det i någon bra bemärkelse
Man är bara så gammal som man känner sig. Ska fylla 28 och ibland känns det som jag är 15...HIHI
Vi gifter oss på midsommarafton, då kommer jag vara 28 och min blivande 24. Mitt mål var att gifta mig med honom innan han hinner fylla 25 så det lyckas jag juh med!
Det skiljer 4 år mellan oss.
När vi gifter oss i augusti kommer jag att vara 33 och han 29år.
Men lammkött...nje inte direkt
Vi kompletterar varandra så bra och nu för tiden tänker jag inte på hur gamla vi är!!?
I början hade jag liite mer tankar om det...
Och en del är ju så duktiga att påpeka det oxå...precis som om det är något vääldigt ovanligt..
Men när en karl som är runt 40 är ihop med en 20-åring är det inte lika många som höjer ett ögonbryn precis....
Jag bryr mig inte - vi älskar varandra och det är allt som betyder något!
Min älskling är 7 år yngre än jag är. Inget lammkött eller ungnöt , bara 7 år yngre helt enkelt.
Ungnöt? Den var bra
Jaa som kommer jag då *s* med en man som är över 10 år yngre än mig , men jag är så barnsligt lagd så vi hamnar på samma nivå ( fniss ) , vi har vart ihop i över 6 år nu och för det mesta funkar allt bra
Hej alla tanter ...
Jag är 11 år äldre än sambon
Han beskyllde mig för falsk marknadsföring hehehe
Trodde jag var lika gammal som han - men icke
Vi har varit tillsammans i sju år nu
förlovade i fem år
bott i hus i sex år
och det blir bröllop den 6/6
Han friade på vår sjuårsdag.... ; )
lammkött - näää tänker inte på det ..
Carina