40 års present till man??????
Till MIN man,jag vet INTE vad han vill ha?
VAD köper man då?
plus att vi är på resa då o vill ju inte ha så stort paket,han är tyvärr inte för smycken.....
VAD ska jag ge honom??
Till MIN man,jag vet INTE vad han vill ha?
VAD köper man då?
plus att vi är på resa då o vill ju inte ha så stort paket,han är tyvärr inte för smycken.....
VAD ska jag ge honom??
Ge honom någon typ av upplevelse. Eller rent av en massage, min karl kostar inte på sig sånt men jag vet att han vill gå.
Min fyller nästa år men jag har redan börjat grunna, han vill ha en ny grill en speciell. Veber för 12000 kr 1m i diameter. Måste nog tillägga att han är en mästare på matlagning.
Presentkort eller en upplevelse...
Har lite samma problem, min man fyller 30 i nov och jag funderar så det knakar... Kommer inte på något vettigt, varför ska det vara så svårt!
Har funderat på någon fin whisky. En weber-grill vet jag ju att han vill ha, men känns lite konstigt att komma med en sån i november, eller?
Ett presentkort på en upplevelse är ju också bra, men känns samtidigt lite tråkigt...
HJÄLP mig!!
Har en granne o hans son är psykolog o författare-har skrivit boken-"17 typer av män!" Kolla författare mattias lundberg.
Tror ni det kan va "kul " läsning som present till min man?
Alltså-han har ju inga "problem" direkt .-) ,men verkar det va en intressant bok ändå?!
Kolla o säj va ni tror!
Min man älskar golf, så jag köpte honom en golflektion med ett proffs vilket han uppskattade alldeles kolosalt!