• Lilja4ever

November 08 brudar

Hej jag har tidigare sett trådar om novemberbrudar. Men den jag såg var låst för inlägg. Jag är ny här! Bestämt nyligen att vi skall gifta oss i november, ett litet borgergligt ytterst hemligt bröllop. Det blir bara jag, man2b och våra barn. Men det skall bli festligt, intimt och vid havet på ett ställe där jag aldrig har varit. Så det blir lite att planera utan att kunna planera allt i detalj. Förlita oss till dem som har lokalkännedomen alltså. Jag har tänkt mig att lägga krut på ringar och fotograf och att hela vistelsen (kortvecka) skall bli minnesvärd för hela familjen, även barnen. Datum ej bestämt men vi hoppas på 20 november! Vill gärna höra mer från er novemberbrudar och er som också planerar för litet bröllop.

• Svar på tråden November 08 brudar
  • socker86

Jag gifter mig 1:a november. Kanske inget litet bröllop men ordet "billigt billigt billigt" dyker hela tiden upp i mitt huvud, så det blir i alla fall någon form av budgetbröllop. Gör det mesta själv. Något du undrade över?

• harthurs

Vi gifter oss 8 november.. borjar kanna hur tiden rinner ivag.. lite nervost...
    Har de stora sakerna planerade men fortf en massa smasaker att planera....

Lite orolig for hur vadret kommer vara.. regn? sno? slask? Vi ska ta kort efter vigseln da jag inte vill att min m2b ska se mig innan.. men kanske det ar for morkt da..?! hmm

Svar på tråden November 08 brudar