• Xjoj

Hjälp! Lekar till Möhippa (bruden är gravid)

Behöver hjälp med inspiration till roliga lekar för en lugn möhippa. Bruden kommer att vara gravid i 6-7 månaden och vi kommer vara ca 10 personer. Temat kommer vara "Relax". Skulle var såååå tacksam för lite hjälp på traven :)

Tips på lekar till bröllopet är oxå välkomna...

• Svar på tråden Hjälp! Lekar till Möhippa (bruden är gravid)
  • Ankan80

På min möhippa fick jag efter middagen göra efterrätten - med förbundna ögon.
    Framför mig hade jag alla möjliga ingredienser från marängbottnar, sylt o grädde till oliver, kalles kaviar och andra mindre lyckade ingredienser.

Det var sent på kvällen och de hade hotat med att det var en strippa som skulle komma. Var rätt skraj när de satte på ögonbindeln

Om bruden inte lyckas så bra med efterrätten kan man ju ha en backup

• Jossi77

Husmors test, måla med färg och pensel på duk ex. blivande man el. något om hur deras kärlek ser ut

• TinkerBelle

Ta bilder på olika kroppsdelar på den blivande brudgummen och några manliga vänner. Låt sedan bruden gissa vilka bilder som är på hennes älskling.

• Lina_K

Jag fick gå tipsrunda med alla i möhippegänget och svara på frågor om tidiga kärlekar. Blev jättenervös först men insåg att de frågade om riktiga fåniga barndomsförälskelser som tecknade Cogo i Starsingers och såna saker. Massor av minnen och jätteroligt! Jag och syrran (som gjort promenaden) hade såklart alla rätt, resten skrattade gott åt och med mig. Som pris fick jag en enorm piniata, massor av godis och 400 småbilder på min blivande make singlade ned när jag slog sönder den. DET var kul!

Svar på tråden Hjälp! Lekar till Möhippa (bruden är gravid)