• Mamli

Möhippa i fredags!

Igår skulle min brudtärna Kristin komma och hämta mig så vi skulle ut och hitta brudskor till mig och en kofta till henne. Hon ringer och frågar om portkoden, de förstod ja inte alls för jag skulle ju komma ut men tänkte att hon behövde låna toaletten.
    En stressad Kristin stod och sa -klänning, klänning klänning! strumpbyxor!
    Jag tog fram de jag vet att hon tycker om då jag trodde hon skulle låna de av mig. Men sen skulle jag ha med smink och allt och då stod de still. Vi skulle hem till Kristin för att hämta nåt och när vi kom in till henne så var badrummet mitt och jag skulle göra mig iordning, blev lite jobbigt och tänkte att ska vi ut nu när jag är så trött!?
    De knacka på dörren och jag fick öppna...och där stod Jenny och Karin! 2underbara tjejer jag lärde känna i jobbet.
    Jag blev så glad att se dom igen så fick tårar i ögonen, senare kom en till från jobbet. De gjorde kycklingsallad som var underbart god och de fyllde på champagne glaset så fort de blev halvfullt, till middagen så fick jag en fin princesskrona, trollstav och banderoll som stod BRUD på.
    SÅ FINT!

Efter maten fick jag en ögonbindel, fick sitta så en stund och satt och fundera på vad dom höll på med, blev ledd till soffan och sen börja de lukta man och nåt peta på mitt knä.
    Tillslut fick jag se igen och då var det en tjej från more than love i stan så vi hade homeparty med sexleksaker! De hade massor och vi hade så roligt!

Sen när vi skulle ut vid halv tolv fick jag en käpphäst som jag döpte till Malandro Junior, vi gick till O´learys och där var en trubadur som berätta att Malin skulle gifta sig och spelade min och Fredriks låt och de var så fint. Sen önska han lycka till. Malandro tog till sig väldigt mycket uppmärksamhet, han var väldigt eftertraktad. Dessutom tror jag inte att killar kunde läsa, de stod ju brud på banderollen inte lättfotad eller tillgänglig.
    Sen gick jag och Kristin hemåt.

Jag hade aldrig kunnat ana att de skulle vara så roligt, det var de roligaste,bästa och helt fantastiska jag vart med om. Ville inte att kvällen skulle ta slut och idag tänker jag på det hela tiden. Helt otroligt.
    Jag har världens bästa brudtärna och bästa vän som gör såhär för mig, jag ana verkligen ingenting. Jag som alltid brukar klura ut allt blev så överraskad.

Champagne hela kvällen, underbara vänner, fick en jätte god drink ute med och när jag försökte betala kasta bartender bara tillbaka mitt kort.
    Helt grymt var det!

• Svar på tråden Möhippa i fredags!
  • pingst2010

Det lät som en helt underbar kväll. Kul att du trivdes.

• Nicossambo

Låter som en toppen möhippa.

Svar på tråden Möhippa i fredags!