Tips till Svensexa
Någon som kan tips om vad man kan hitta på åt en sportig kille som ska gifta sig i Maj. Vi har tänkt att ha svensexan i Maj. Förmodligen ska vi vara i Göteborgstrakten eller i Stockholmstrakten. Tips på aktiviteter tack.
Någon som kan tips om vad man kan hitta på åt en sportig kille som ska gifta sig i Maj. Vi har tänkt att ha svensexan i Maj. Förmodligen ska vi vara i Göteborgstrakten eller i Stockholmstrakten. Tips på aktiviteter tack.
Vi hittade en del förslag på nätet. Personligen tycker jag att fysiska utmaningar är en självklar del i en svensexa, körde tex poledance med kompis på ett ställe på söder i sthlm. Ruskigt underhållande för oss och rätt jobbigt för han... ;)
hittaaktivitet.se/stockholm.aspx
alt.
hittaaktivitet.se/vaestra-goetaland.aspx
Hut kommer det sig att ni väljer mellan sthlm och gbg? Var bor killen?
på en svensexa som m2b var på, hade de fem kamp. de körde fyrhjuling, brottades i sumodräkt, paintball typ alla mot brudgummen och två saker till som jag glömt bort.
De hade roligt iaf, trots att någon knäckte ett revben och en annan stukade/vrickade foten ganska illa =)
det finns femkamp på liseberg jätte kul.
Det finns verkligen hur mycket olika aktiviteter som helst att välja på i Göteborg och Stockholm. Det viktigaste är, tycker jag, att ni funderar på vad personen i fråga skulle vilja göra. Är det en Laserdome-kille eller en chokladprovar-kille? RIB-båt eller islandshäst? Och så vidare.
Vi hittade massor av bra tips på www.eventguiden.se
Inget fel på femkamp på Liseberg, men det finns så mycket bättre saker att göra.