• Plura1

Tips till Svensexa

Någon som kan tips om vad man kan hitta på åt en sportig kille som ska gifta sig i Maj. Vi har tänkt att ha svensexan i Maj. Förmodligen ska vi vara i Göteborgstrakten eller i Stockholmstrakten. Tips på aktiviteter tack.

• Svar på tråden Tips till Svensexa
  • Mange99

Vi hittade en del förslag på nätet. Personligen tycker jag att fysiska utmaningar är en självklar del i en svensexa, körde tex poledance med kompis på ett ställe på söder i sthlm. Ruskigt underhållande för oss och rätt jobbigt för han... ;)
    hittaaktivitet.se/stockholm.aspx
    alt.
    hittaaktivitet.se/vaestra-goetaland.aspx

Hut kommer det sig att ni väljer mellan sthlm och gbg? Var bor killen?

• Lyckliga013bruden

på en svensexa som m2b var på, hade de fem kamp. de körde fyrhjuling, brottades i sumodräkt, paintball typ alla mot brudgummen och två saker till som jag glömt bort.
    De hade roligt iaf, trots att någon knäckte ett revben och en annan stukade/vrickade foten ganska illa =)

• charmed84

det finns femkamp på liseberg jätte kul.

• AndyP

Det finns verkligen hur mycket olika aktiviteter som helst att välja på i Göteborg och Stockholm. Det viktigaste är, tycker jag, att ni funderar på vad personen i fråga skulle vilja göra. Är det en Laserdome-kille eller en chokladprovar-kille? RIB-båt eller islandshäst? Och så vidare.

Vi hittade massor av bra tips på www.eventguiden.se

Inget fel på femkamp på Liseberg, men det finns så mycket bättre saker att göra.

Svar på tråden Tips till Svensexa