Vi träffades utanför ett disco hak.. Han stod o prata i mobilen med någon o jag stod en bit i från titta på honom o visste att han när som helst skulle komma fram o fråga efter en cigg.. o det gjorde han..
Några minuter stod jag redan o garva gärnet.. Han var så rolig att han var den första kille som jag lämnade ut mitt nr till..
Vi började umgås som kompisar o någon månad senare drog vi alltid hem till mig efter partandet o ca 4 månader efter det så kom jag att tänka på att han hela tiden bott hos mig o vi funkade så bra ihop o pratade om hur det skulle va om vi var tillsammans då vi är två helt olika personer med väldigt olika intressen.. vi blev tillsammans en augusti och nu 8 år senare, snart, är vi fortfarande tillsammans o ska gifta oss den 28/8 där nr 8 också är min favorit o lycko siffra..
Jag måste också tillägga att världen är så liten.. Det har visat sig att jag som aldrig sett honom förut eller ens vetat vem han är så har det visat sig (några år senare) att han känner mångal av mina kusiner, syslingar o bekanta.
Sjukt va???!?!