• aikidoaasa

Börjar längta och känna mig nervös. ^_~

Nu är det "endast" 4 lördagar kvar som en eventuell möhippa kan vara på... om den inte ligger mitt i veckan innan bröllopet då jag har semester. Men den chansen tror jag inte på då de andra kommer troligtvis att jobba/plugga.

det börjar kännas så pass nervöst så att jag till och med känner "tänk om det inte blir något. Då har jag gått och väntat/ blivit nervös  helt i onödan." Men det tror jag inte egentligen.

Ibland kan man vara riktigt trevligt nervös! Jag gillar överraskningar och äventyr så hemlighetsmakeri är något som jag tycker är spännande.

Någon annan som börjar fundera när/om det är dags snart?

• Svar på tråden Börjar längta och känna mig nervös. ^_~
  • aikidoaasa

Hmm... verkar inte inträffa idag. Endast tre lördagar och en av dem är midsommar... ohhh....

• rosesarered

Jag börjar också bli nervös! Gifter mig i slutet av juli. Har hört talas om ett planeringsmöte inför min möhippa den 8:nde juni. Men det kan ju bara vara för att lura mig  

Tror och hoppas att det inte blir idag iallafall eftersom jag redan har planer för ikväll. 

• empa83

jag är super nervös! har haft lite panikångset för att jag är så nervös, gillar att ha kontroll! Jag frågar alla om de vet något men ingen verkar vilja svara, konstigt.....;) jag har 5 lördagar kvar, fast jag ska på dop en av dem så då kan den väl inte va? sen kan de ju har patat med min chef och bytt på mina helger... hmmmm jobbigt;)

har sagt till min man att han måste se till att jag har rakat benen, underarmarna och tvättat håret när det sker....

• aikidoaasa

Sambons vänner har varit mer öppna med allt planerande. De har "råkat" försäga sig att de haft planeringsmöten etc. Men datumet har de hållt hemligt. Han vet att jag vet när det är då han vet att jag pratat med dem om inför planeringen...

• EmmieK

Jag har samma "problem"! Fyra helger kvar innan bröllopet varav en är midsommarhelgen. Och sista helgen innan bröllopet vill jag verkligen inte dricka, hade snarare tänkt mig åtminstone en riktigt lugn helg med fruktjuicer och ansiktsmask och sådär innan det smäller =)

Jag hoppas alltså på nästa eller nästnästa helg! Åhhhh va nervöst!

• Dalkulla79

Ja jag har samma problem jag med, har råkat får veta vilket datum min hippa blir så nu går man och oroar sig för vad man ska råka ut för.. det är bara 3½ vecka kvar..
    Dem ska ta mig direkt efter jobbet.. nervös....

Svar på tråden Börjar längta och känna mig nervös. ^_~