Lite nere efter hippan...
Först måste jag börja med att påpeka att min hippa var väldigt trevlig och rolig på alla de sätt! Mina tärnor hade hittat på en toppen idé för mig. Så det är inte det som jag känner mig nere över...
... Det som smolkar ner upplevelsen en aning är det att vissa valde att inte dyka upp. Tärnorna berättade i början av min hippa att det hade fått bli en söndag för att det var problematiskt att hitta en lördag då alla kunde... och så kan de som hade mest "bekymmer" med datumen inte ens tid att ringa eller skicka ett sms till de som höll i det att de senare inte kunde komma.
I slutet var vi fem tjejer med mig, de sista två kom till själva middagen då de inte kunde vara med på de tidigare aktiviteterna. (deras orsaker är helt giltiga) Sedan skulle tre till ha kommit. En sa att hon var sjuk men fick senare höra att hon inte orkade.
De andra två har jag inte hört något av efter hippan så det känns lite tråkigt. En av dem kan jag kanske förstå då hon inte kan komma till bröllopet och därför väljer att inte vara med nu heller.
Men jag tycker att det känns tråkigt att höra att de först säger att de ska komma och sedan dyker de inte upp. Speciellt utan att säga något. Det betyder att de som kom får betala mer av kalaset.
Jag vet att jag säkert klagar lite, men lite ledsen är jag då jag inte har en stor skara av tjejkompisar och några av dem som jag har gör på det sättet.
Men som sagt så blev hippan i öbrigt riktigt kul och mina tärnor som planerade allt vet vad som jag tycker är kul att göra! Jag hoppas på många roliga bilder från dem senare att minnas hippan ifrån.