• In Wonderland

Förstår inte nöjet med skensexa??

Vad är det här med skensexa? Har någon ni känner råkat ut för det?

Flera av min pojkväns vänner har fått en sken-svensexa (eller till och med två). Tycker det är elakt! En av grabbarna fick hemskickat en minimal utstyrsel som han skulle gå ner till torget i. Modigt nog gjorde han det, men när han kom dit var INGEN där och väntade på honom och ingen som kom!

En annan kille fick instruktion om att sätta sig på tåget till en destination som var 4 timmar bort. Med sig fick han en låst låda. När han satt där på tåget så satte helst plötsligt värsta porrfilms ljuden igång. Då har grabbarn låst in en bandspelare där de spelat in dessa ljud på. Han kunde inte öppna lådan heller! Kommer han fram efter fyra timmar och vem väntar där? INGEN! Så han får åka tillbaka igen.

Jag hoppas verkligen inte grabbarna utsätter mitt hjärtat för det.

• Svar på tråden Förstår inte nöjet med skensexa??
  • Moemoe

Va? Det har jag aldrig hörtalas om, tycker inte det låter som så snälla kompisar. Vissa kompisgäng kanske har lite rå humor, men tycker det låter som de tar i en aning. De som ska ha min blivandes svensexa har lovat att säga till vilket datum det blir så vi inte är på landet eller något just då, så det blir nog en "vanlig" svensexa.

• Emblas Mamma

vad läskigt!
    Har inte heller hört om det!
    Förstår inte vari nöjet ligger egentligen!?
    Låt oss säga att det var en rätt smart påhittad idé det där om tåget och bandspelaren - pinsamt för stackarn killen.
    Men vad är det som är kul för de andra? Dom kommer ju ändå inte höra något eller se något?
    Nej jag förstår inte idén :)

• Oniq

Jag har en väninna som fick en skenhippa (kallar man det så?) eftersom hon hela tiden försökte bestämma och lägga sig i planeringen av hennes egen möhippa.

Hon fick en bussbiljett till grannstaden där det väntade en tjej med en karta. Kartan ledde till en sexbutik där det väntade ett litet paket med chips, dricka och någon till pryl med brevet 'så går det om man försöker planera sin egen möhippa'.

...jevvlar vad hon blev sur :)
    Hon pratade inte med någon av tärnorna på en hel vecka (sen fick hon ju sin riktiga hippa)

Klippte ihop en liten film som vi visade på bröllopet om någon är nyfiken på vad som kan hända på en möhippa :)  -FILM-

• Willowfield

Men hu så hemskt, är ju inte ens kul.
    har aldrig hört talas om detta, trodde att du stavat fel först.. skensexa...
    Nää säger jag fram för tevliga roliga minnen.. 

• Willowfield
    Oniq skrev 2011-03-13 09:18:22 följande:
    Jag har en väninna som fick en skenhippa (kallar man det så?) eftersom hon hela tiden försökte bestämma och lägga sig i planeringen av hennes egen möhippa.

Hon fick en bussbiljett till grannstaden där det väntade en tjej med en karta. Kartan ledde till en sexbutik där det väntade ett litet paket med chips, dricka och någon till pryl med brevet 'så går det om man försöker planera sin egen möhippa'.

...jevvlar vad hon blev sur :)
    Hon pratade inte med någon av tärnorna på en hel vecka (sen fick hon ju sin riktiga hippa)

Klippte ihop en liten film som vi visade på bröllopet om någon är nyfiken på vad som kan hända på en möhippa :)  -FILM-
    Får inte filmen att ladda..
  • fru2011kanske

Aldrig hört talas om, men det låter verkligen inte kul

Fast om det är som i Oniqs fall kan jag tycka att det var liite roligt

• Aleta

Det där är ju inte alls kul!
    Vilka sadistiska vänner!
    Jag tycker att all sorts förnedring går fetbort!  

• moonlightgirl

Men fy vad taskigt att göra så med skensexa. Hoppas verkligen inte att min älskling blir utsatt för sånt när det blir dags. Inte jag heller för den delen. Jag hoppas att vi inte blir utsatta för en massa förnedringssaker heller, sånt gillar jag inte alls.

• shakynose
    Oniq skrev 2011-03-13 09:18:22 följande:

Hahahaha! Jag tyckte det var jättekul! Verkar som att man kan förtjäna en skenhippa ibland iaf. Det var ju faktiskt inte jättetaskigt heller, men om hon gärna ville bestämma själv så förstår jag att hon blev sur...
  • daydreamer

Jag har hört om en som fick en snällare form av skensexa. Grabbarna hade typ sagt "wohoo idag blir det svensexa" och så tog de en vanlig pubrunda. Den blivande brudgummen trodde sedan att den var överstökad, men icke! Veckan efter blev det världens kidnappning, fallskärmshoppning och annat bus. :)

• Aleta
    daydreamer skrev 2011-03-13 14:57:39 följande:
    Jag har hört om en som fick en snällare form av skensexa. Grabbarna hade typ sagt "wohoo idag blir det svensexa" och så tog de en vanlig pubrunda. Den blivande brudgummen trodde sedan att den var överstökad, men icke! Veckan efter blev det världens kidnappning, fallskärmshoppning och annat bus. :)
    Det där har jag också hört om. Att man låtsas att en vanlig pubkväll är svensexan/möhippan med uppenbart urdålig planering, men då är ju kompisarna med och det är inte frågan om förnedring utan bara om att luras lite.
Svar på tråden Förstår inte nöjet med skensexa??