• Tuttan80

Ni som hade kallor i brudbuketen

Kan ni inte lägga in en bild=)

• Svar på tråden Ni som hade kallor i brudbuketen
  • missidis

Lanin: Vad betalade du för de tre buketterna sammanlagt? Precis så jag tänkt att ha

• Chicita

Titta inte för nära på mina händer nuFlört... För på den här bilden ser dom väldigt torra och nariga ut. Men det är bara för att fotografen editerat så mycket här eftersom hon var ute efter en specifik stämning

• Madelen867

Här är min bukett. 5 stora kallor.

• Tuttan80

Gud va fina dom är allihopa=)

• Lanin
    missidis skrev 2011-10-03 19:23:24 följande:
    Lanin: Vad betalade du för de tre buketterna sammanlagt? Precis så jag tänkt att ha
    Det var min moster som är hobbyflorist som bundit buketterna så jag kan inte säga vad de skulle kosta hos en "riktig" florist så att säga.
    Men de stora kallorna kostade 80kr styck att beställa från floristen (de smä var något billigare) och se är trollhasseln klippt i trädgården.
    Eftersom att det inte är så många olika blommor och ingen avancerad teknik för att binda så tror jag inte att det skulle blivit jattedyrt hos florist :)
  • Madelen867
    Madelen867 skrev 2011-10-04 06:30:02 följande:

Här är min bukett. 5 stora kallor.

Min bukett + två corsager gick på 1100:- Mina kallor kostade ca 100kr/st.
  • SaJo1981

Bara vita kallor med ett spetsband runt (samma band gick igen i min klänning, hatt, tärnornas klänning etc) betalade 900 för brudbukett, corsage och tre tärnbuketter med prärieklocka!
  • Vickymb

Betalade floristen som är svärmors granne ca 1200,- för buketten och blommor till kyrkan.

Svar på tråden Ni som hade kallor i brudbuketen