• FruNovember

Söker brudpar i Gbg för fotografering! :-)

Jag älskar att fotografera, och planerar själv bröllop i november, vad kan bli bättre än en kombination? Jag har funderingar på att satsa professionellt på fotograferandet, men i dagsläget är jag amatör som vill testa vingarna lite innan jag eventuellt avancerar. Jag ställer gärna upp helt kostnadsfritt på er dag, dock vill jag inte ansvara för porträttfotograferingen, i övrigt finns jag gärna med från förberedelser till festen, ni får bestämma själva hur, när och var! Jag kommer eventuellt att använda bilder på kommande hemsida, det blir min "vinst" Självklart får ni alla bilder högupplösta av mig för fritt användande. Maila mig eller skriv här i tråden om ni är intresserade, hoppas vi hörs!

• Svar på tråden Söker brudpar i Gbg för fotografering! :-)
  • Ã¥sanisse

Hej hej!
    Detta låter som en alldeles toppen idé och som något som känns väldigt intressant. Vi bor i Gbg (eller Partille) men kommer ha vigsel och fest i Stenungsund. Kanske för långt bort?  

• FruNovember

Hej hej! Så roligt att du tycker det, ingenting är omöjligt! Vilket datum gifter ni er?

• ChristineL

Är absolut intresserad! Gifter mig visserligen inte förrän nästa sommar i Lerum, men är glad om vi slipper utgiften med en fotograf för flera tusen ;) Det blir ju en win-win och det gillas :)

• askungen

hej hej vi ska gifta oss om en månad den 7juli. kan devara något? mvh askungen

• FruNovember

Så kul med intresse! Nästa år är inga problem christine, och jag är ledig den 7/7 askungen! vart ska ni vara någonstans?

• Styrka

Hejhej! Ser att vi är ute i sista laget, vi gifter oss oxå den 7 juli iår, men på hisingen, i vackra Keillers Park vid Ramberget.
    Porträttfotografering sköter en vän till oss som även är gäst, men det vore jätteroligt att ha någon som dokumenterade även förberedelser och festen. Festen kommer även den vara på Hisingen, i en vacker gammal skola som numera är Lundby Hembygdsförenings lokaler.
    Vi är ett lite annorlunda par, en transexuell indisk kille och en blond svensk flata, som brukar beskrivas som bumbibjörnarna; snälla söta små energiska varelser som sprider glädje!
    Hör av dig om du är intresserad, men jag förstår ju om askungen har första tjing eftersom hon frågade först!

• FruNovember

Styrka; låter ju som ett drömuppdrag! så härligt göteborg har förtur, då jag inte har tillgång till bil..så inväntar askungens svar.. om möjligt kan jag ju dela upp dagen mellan er

• askungen

hej Hej fr november. Det skulle vara jätte trevligt om du skulle kunna komma och foto dokumentera vårat bröllop. vi ska gifta oss vid havet vid nya varvet i göteborg vid restaurang ruckmans. Jag o min sambo ska ha ett väldigt personligt bröllop med ca 50 gäster. vi har tre barn i åldrarna 6månader, 7år och två år. vårat tema för bröllopet är kärlek och färgerna rött vitt o svart. hoppas detta är i intresse för dig. Hälsningar Askungen

• askungen

hej igen... jag fick presis mail från en god vän som tar hand om fotograferingen på våran bröllops dag så jag vill att styrka ska få din hjälp. om du är intresserad har jag som sagt tre barn som du gärna får komma o fotografer :) mvh Askungen

• EmilyMattias

Jag är absolut intresserad! Vi har fotograf bokat 3-4h för porträttfotografering innan och efter vigseln samt vigseln då..
    Vi gifter oss den 4e augusti i år borgerligt på Bohus Fästning i Kungälv och kommer att ha festen i Bärby bygdegård som ligger i Säve. Vi blir totalt 49 personer och inga barn kommer vara med trots att vi har två själva=)

Om skjuts behövs då du inte har körkort så kan det självklart ordnas på vår bekostnad!

Vi är klassiska så vi har färgtema vitt, grönt och rosa och kör på ganska traditionellt när det gäller de flesta punkter! 

• Styrka
    askungen skrev 2012-06-07 22:01:49 följande:
    hej igen... jag fick presis mail från en god vän som tar hand om fotograferingen på våran bröllops dag så jag vill att styrka ska få din hjälp. om du är intresserad har jag som sagt tre barn som du gärna får komma o fotografer :) mvh Askungen
    Vad gulligt av dig!!
  • Susen

Hej hej

Vi ska gifta oss den 18 augusti och kommer att överraska alla vänner som egentligen kommer för att fira våra födelsedagar (70-års fest 35+35). Vi kommer att gifta oss i kyrkan med våra närmaste innan. Vi har inte hyrt in någon fotograf, utan en släktning kommer att ta bilder. Det hade varit underbart om någon blivande fotograf skulle vilja öva på oss. Har även tänkt mig en fräck bild av alla gäster ute på en H-brygga poserandes som i filmen Mamma Mia  Skrattande

Svar på tråden Söker brudpar i Gbg för fotografering! :-)