• Picnick i det gröna

Vad hände med bloggaren?

För ett tag sedan (Flera år kanske?) fanns det en omdebatterad bloggare som sökte sig en brud.
    Han hade planerat allt, även fått en klänning uppsydd. Han hade till och med bokat kyrka tror jag. Iallafall satt ett datum.
    Jag följde bloggen litegrann, men sedan tappade jag både intresset och bloggadressen.

Vad hände sen? Fick han sin brud och allt det där?  Bloggar han fortfarande och är det nån som har adressen?
    Hade helt glömt bort det, men så kom jag å tänka  på det nyss och blev nyfiken! 

• Svar på tråden Vad hände med bloggaren?
  • aviman

Adressen till bloggen var förut: www.akademikersokerfru.info.se
    Den sajten är nedlagd nu. Så är ävens hans blogg på metrobloggen.se/akademiker

Jag har för mig att jag gick in på sidan kanske för ett år sen, kanske två? Och då skrev han att han inte funnit sin brud. Att han dejtat lite men inte funnit någon som känts rätt. Och nu verkar alltså allting vara nedlagt... Om du googlar "akademiker söker fru" så får du fram både det ena och det andra. 

• Picnick i det gröna
    aviman skrev 2012-07-26 15:42:54 följande:
    Adressen till bloggen var förut: www.akademikersokerfru.info.se
    Den sajten är nedlagd nu. Så är ävens hans blogg på metrobloggen.se/akademiker

Jag har för mig att jag gick in på sidan kanske för ett år sen, kanske två? Och då skrev han att han inte funnit sin brud. Att han dejtat lite men inte funnit någon som känts rätt. Och nu verkar alltså allting vara nedlagt... Om du googlar "akademiker söker fru" så får du fram både det ena och det andra. 
    Tack för infon!Skål
Svar på tråden Vad hände med bloggaren?